تکشا جوری خالی کنن که بگید گفتن بفروشیما
-
خزامیا دوستان زامیاد دوتا ملک دارد یکی زمین های رنا که سال 401 حدود 1500 میلیارد تومان خرید فکر کنم توی این چند سال ملک ده برابر شده این الان چقدر ارزش داره
-
آرشیو چارت
⚫️دولت هنوز کارش با بورس تمام نشده،شرکت های مدنظرش مثل خلیج فارس ، پالایشگاه ابادان و.. عرضه اولیه نکرده! ⚫️شاید اصلا املاکش ارزش گذاری کنه توی تحت یه صندوق املاک توی بازار بفروشه… ❕در کنار نمودار،بنیاد و… به اینکه دولت هنوز کارش با بورس تمام نشده، وزن خیلی خیلی بیشتری بدید! 3 تیرماه 1405 🔗archivechart ✅ 🔼🕯📈📉🔽 https://t.me/+1SaTsMBj2c4yNTc0
-
شپنا با این قیمت نفت شنبه خواهیم دید
-
asrebazar.com
🔺عرضه اولیه ها در بورس تقویت می شود 🔹در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر می برد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است. 🔹 این روزها همزمان با اوج گیری فعالیت بورس، اصلی ترین سیاست سازمان بورس برای عُمق بخشی به معاملات بازار سهام، افزایش شرکت های دارای سوددهی بالا و سهام ارزنده در بازار سرمایه است تا میزان معاملات و ارزش انها متناسب با رشد شاخص افزایش یابد. 🔹اگرچه در جریان جنگ تحمیلی سوم بخشی از شرکت های صنعتی و نفتی با گردش مالی بالا که تامین کننده بخشی از درامدهای ارزی کشور بودند، دچار سانحه شده و نماد انها همچنان در بورس متوقف است، اما از ابتدای اغاز به کار بورس در سال جاری در 29 اردیبهشت امسال تا به امروز، تعدادی شرکت و صندوق سهامی و غیرسهامی توانسته اند پذیره نویسی و عرضه اولیه موفق داشته باشند که نشان دهنده عطش بالای خریداران حقیقی برای توسعه سبد سهام و پرتفوی خود هستند. @asrebazar
-
کباده دقیق 4 ماه پیش گفتم کباده 1100 تومانی هدیه بود برای سرمایه گزاری..یعنی کباده 1100 رو 4 ماه پیش میخریدید دیگه هرگز اون عدد رو نمیدید و همیشه قیمتش بالای اون عدد می رود که رفت سهم مقاومت اسمی 2000 رو هفته پیش شکست و یه پولبک ریز زد و اماده می شود برای پر کردن گپ افزایش سرمایه خود یعنی اول عدد 2400 تومان و هدف بعد 3700 تومان با این پول درشت که رو سهم اومد روز سه شنبه از شنبه قفل میشه و راه نمی دهد…دوستان من خان بزرگ هستم اسم کاربری بنده مسدود شد تا رفع مسدودیت اسم بنده من رو دنبال کنید تا تحلیل بگذارم
-
مصطفی
#شاخص_بورس #عیار #وبملت
-
پیمان
وسدید ولی فرابورس اینجا رو تشخیص نمیده وقتی شرکتی که غیب شده بر اثر تخریب جنگ با 30 درصد مثبت باز میشه ولی وسدید چند افشا سوزی و عدم تایید بالای مثبت 30 از عجایب!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
غپینو قیمت غپینو 3400تومنه
-
مهدیه افراشته
#فماک خواستم از صبح یک بازنشر در مورد ورود سهامدار جدید داشته باشم ببینید پیام چی اومده. اقایون سهامیاب اگه رویه اینطوریه بنده از این لحطه در هیچ کدام از صفحات هیچ پیامی نمیگذارم و برای همیشه خداحافطی میکنم
-
خودرو نفت 120دلاری داره میشه 60دلار از اونطرف ماشین 1تومی شده 2تومن بعد پالایش ها صف خرید و خودرو صف فروش عجب