شپنا ان شاالله شنبه و هفته اینده بازاری سبزی خواهیم داشت…بعید میدونم سرخطی شپنا هم گیر کسی بیاد
-
سمگا #سمگا ،اقای روحانی یک سوال داشتم ،شاید شما جوابش رو بدونید ،اقای روحانی، حقوقی های درصدی که مثلا 6 تا 7 سال سهامدار هستند ،مثلا اگر 7 سال پیش 10 میلیون دلار از این سهم رو خریدن،با این قیمت دلار اکنون و ریزش سهم شاید 1 میلیون دلار داریشون باشه ،از نظر دلاری ،ایا اینا ضرر کردنند ؟
-
میلاد عزیزی
اهرم دوستانی که مثل ما فول انرژی دارند این سهم پروژه شداست و سهام پروژه شد حداقل 300درصد سود میدهند درقیمت 1100تومن معرفی کردیم و تا 200 درصد سود ازش نگیریم خروج نمیزنیم اگر ندارید گوشه پورتفوخود هرروزنگاهش کنید که چه الماسی را به 400نفر فالور عزیز معرفی کردم 💚💚💚
-
ذوب بقول این کاربرعزیزاین سهم اگه ارزش خرید داشت وراه رشدو درپیش میگرفت خیلی ازسرمایه داران این سهم سالهای قبل درو میکردن الانم بعدازافزایش سرمایش که به سال سوم رسید هنوزبه قیمت بازشدنش نرسیده وبا سبزی بازاربه زورصف خریدمیشه فملی رو بررسی کنی بعدازجنگ از1200تومن رسیده به قیمت فعلی صددرصد رشد درقبال رشد30درصدی ذوب وبا منفی بازارسریع قفل صف فروش میشه اون قیمتهای 400-600-800ویا افشای الف فقط نظرات منوشماهاست واقع بین باشیم این سهم انچنان رشدی نخواهدکرداگه رشدی میداشت که خیلیا با40تا50میلیون سهم که بخاطرارزونی سهم خرید داشتن خروج نمیزدن اگه بازارخوب باشد شایدشاید تااخرسال این سهم بتونه تامرزصدتومن برسوند اونم بافشاربازارخوب وگرنه که زیر50تومن همچنان باقیست اگه بعدازجنگ فملی گرفته بودی سرمایت 3برابرشده بوداینجا به زورسودبانکیتو داده بودتصمیم خریدیا عدم خرید خودتی دوست عزیز
-
فرزاد
#شلرد وقتی بزرگه با سه بار اصلاحیه اسفند موقع باز کردن کار میکنه که فکر میکنن سود جدیدی قراره بزاره فریب میده با عدم تولید افشا شروع تولید میده،و… خیلیا دچار انحراف میکنن بعضیا اشتباه میکنن بعضیا عمدا اشتباه میکنن،
-
سیسکو با درود حق تقدمی که شرکت کرده بودم و حق هایی که خودم جدا خریده بود به سهم اصلی تبدیل و به پرتفوی اصافه شد یه تغییر کارگزار واسه سیسکو و سیسکوح بزنید
-
چنوپا سهم فروشنده نداره کسی اطلاع دقیق از افزایش سرمایه داره ارتقا به بازار بالاتر چی
-
خزامیا حالا دیگه ایران کاوه هیچی . زمین تو کردان داره هیچی و زمین شاهرود هم هیچی
-
سونامی
#شاخص_بورس #وبملت #عیار *خبرگزاری AFP به نقل از یک دیپلمات اگاه: مذاکرات اشتی کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس و ایران در عربستان سعودی برگزار می شود* 🔸این نشست ها مستقل از مذاکرات جاری بین تهران و واشنگتن خواهد بود.
-
خزامیا دوستان زامیاد دوتا ملک دارد یکی زمین های رنا که سال 401 حدود 1500 میلیارد تومان خرید فکر کنم توی این چند سال ملک ده برابر شده این الان چقدر ارزش داره
-
آرشیو چارت
⚫️دولت هنوز کارش با بورس تمام نشده،شرکت های مدنظرش مثل خلیج فارس ، پالایشگاه ابادان و.. عرضه اولیه نکرده! ⚫️شاید اصلا املاکش ارزش گذاری کنه توی تحت یه صندوق املاک توی بازار بفروشه… ❕در کنار نمودار،بنیاد و… به اینکه دولت هنوز کارش با بورس تمام نشده، وزن خیلی خیلی بیشتری بدید! 3 تیرماه 1405 🔗archivechart ✅ 🔼🕯📈📉🔽 https://t.me/+1SaTsMBj2c4yNTc0