#قچار این نمادو یکی از بچه های کانال ویژه از پارسال و قبل عضویت کانال ما تک سهم بود. اون زمان قیمت داخل موج C و الگوی دیامتریک در نوسان بود. تمام کف و سقف هارو براش زدم. نه بالاشو میفروخت نه پایینشو میخرید! نه حتی از سهام خودمون در کانال خرید میزنید😁 فقط می خواست بدونه قچار چی میشه و وقتی می دونست هم کاری نمیکرد. حالا چرا این توضیحاتو دادم؟ نکته اش اینجاست، همون بحثی که همیشه داشتم تحلیل خصوصا تحلیل درست حداکثر نیمی از مساله است. بخش مهمتر ماجرا داشتن استراتژی و عملکرد مبتنی بر اون و مدیریت سرمایه است. که اگر نباشه و ازش غفلت کنیم، حتی اگر مسیر رو مو به مو بدونیم بازم منفعل هستیم. این چارت و مسیر هم تقدیم به اون رفیق شمام استفاده کنید. الگوی مثلث می تونه هر شکل دیگری امتداد و گسترش پیدا کنه، الان نمیشه تمام امواج رو با قطعیت و دقت زد. منتها چیزی که روشنه؛ موج C از مثلث به پایان رسیده و مادامی که قیمت بالای 228 تومن باشه تارگت حداقلی 500 الی 540 معتبر و در دسترسه. 3 تیر 1405 @mahdi_finance
-
شتران مطمین باشیدازشنبه قفل صف خریده اگه نشد یکشنبه واکه بازم نشددوشنبه 0 قفل صف خرید پاسخ
-
وبملت مطمین باشیدازشنبه قفل صف خریده اگه نشد یکشنبه واکه بازم نشددوشنبه
-
نوری شبندر دادم نوری 340درصد سود از دست دادم فعلا
-
امید
#شلرد مهم اینه تفاهم از کی اعمال بشود تاریخ مبنا مهمه اگر بر فرض قبل سال باشه صورتهای مالی تعدیل و هزینه های مالی کاهش دارد
-
اهرم رکورد ورود پول حقیقی به درامد ثابت با 8همت شکست.شنبه جالبی خواهد بود.با هشتک ریزش طلا به زیر 4000 و نفت زیر 70 و ارز پاشی 2 میلیارد دلاری بانک مرکزی
-
کانال نرخ آنلاین
📰 سیگنال مثبت به بورس؛ عرضه ستاره خلیج فارس قطعی شد در حالی که بازار سرمایه در روز های اوج معاملات به سر می برد و بازار تشنه ورود نماد های جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است. 🏷 مشاهده در سایت 📡 @NerkhOnlineChannel https://onlinenerkh.ir/article.php?url=https%3A%2F%2Fwww.eghtesadonline.com%2Ffa%2Fnews%2F2146419%2F%D8%B3%DB%8C%DA%AF%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D9%82%D8%B7%D8%B9%DB%8C-%D8%B4%D8%AF&t=%D8%B3%DB%8C%DA%AF%D9%86%D8%A7%D9%84+%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA+%D8%A8%D9%87+%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3%D8%9B+%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87+%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC+%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3+%D9%82%D8%B7%D8%B9%DB%8C+%D8%B4%D8%AF&src=%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF+%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86&img=https%3A%2F%2Fwww.eghtesadonline.com%2Ffiles%2Ffa%2Fnews%2F1405%2F4%2F3%2F8604039_392.jpg&s=%D8%AF%D8%B1+%D8%AD%D8%A7%D9%84%DB%8C+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1+%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87+%D8%AF%D8%B1+%D8%B1%D9%88%D8%B2+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%A7%D9%88%D8%AC+%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA+%D8%A8%D9%87+%D8%B3%D8%B1+%D9%85%DB%8C+%D8%A8%D8%B1%D8%AF+%D9%88+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1+%D8%AA%D8%B4%D9%86%D9%87+%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF+%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%8C+%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84+%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3+%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%A7%D8%B2+%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87+%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85+%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC+%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3+%D8%AF%D8%B1+%D8%B3%D8%A7%D9%84+%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C+%D8%AE%D8%A8%D8%B1+%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87+%D8%A7%D8%B3%D8%AA.
-
مهرداد
شبندر بازار نفت با طلا برعکسه همن هر وقت نفت ارزان بشه طلا گران میشه وبالاعکس
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
اونس طلا 4035 به من تنها دیدین تو 2 روز نهال رو چکار کردم بعد این همه خفن تو جهان معلومه کف طلا. رو میخرن و به قول اخونده تو فیلم مارمولک مال خوب رو زمین نمی مونه 😂
-
مهدی عظیمی، نگاهی بر الگوهایکلاسیک
شلرد /سهام این سهم رو زیر نظر داشته باشید از منفی هایی که میده استفاده کنید ✅
-
حسین
شبندر نفت زمانی ک رفت بالای صد دلار ما صادراتی نداشتیم قبل از جنگ هم نصف 70 دلار ب چین می فروختیم اونم بدون دریافت پول ..الان می تونیم نفت بفروشیم ب قیمت منطقه