جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| karbar2255
۱۶:۴۹:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

والبر این سهمو درقیمت150تومن بخری کمترضررکردی یکباررسیده به این قیمت بازم خواهدرسیدخرید دراین قیمتها فقط ضرره 7ساله با این سهمم درگروه داروییهاازاخراوله حالا دوس دارین بخرین سهماییکه هفته ها قفل صف خرید بودن این سهم قفل صف فروش بوده به این سهم نمیگن الماس؟!!!!!!! همیشه سهمه خوب بخرین که کمتر ضرربزندنه این سهمه سرطانی از3500تومن سال98 الان 300تومن یه هفته قفل صف فروش بوده اونم با این شاخص واین بازارخوب

لیست اخبار