جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حامد حامدی | aliasgharmirzaei1353
۱۵:۰۶:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

اهرم انشالله اگر بازار صف خرید باشد ضستا 4044 و 4045 ریسک کمتری دارند و عالی می باشد البته به نظر من شنبه با مثبت بالا باز میشود و برای کسانی که دیروز خریدند عالی می باشد و شاید فردا نوسان مثبت کمی داشته باشد اگر صف خرید سنگین تا اخر بازار ماند میتوان خرید برای سود یک شنبه کسانی که الان ندارند پیشنهاد خرید اخر بازار شنبه را میدهم تا صبح شنبه هیچ توصیه ای به خرید نمیباشد نظر شخصی

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار