ثشرق این سهم در پروژه نیرنگ و فریب سهامداری و سهام بازی قرار گرفت و خیلی ها را پاشید و روی عدد 800 تومن مدتی رنج قرار خواهد گرفت.
-
ایران وطنم پاره تنم
#کاما سرمایه گذاری وامیر هم عالی عمل کرده سهامدار عمده کاما به نظر می رسه امسال سال کاما و وامیر باشه یه زمانی کاما چشم چراغ بورس بوده کاما و وامیر بود کاما به قیمت 35هزا تومان رفت
-
علی شمشیری
بالبر بالبر باتوجه به سرمایه اندک 64 میلیاردی و رشدعملیات شرکت درسال مالی جاری با اطلاعات اردیبهشت ماه وبررسی تاریخی سهم بنظرمیرسه که درکف قیمتی قرارداشته باشد.نیازبه برسی بیشتر .
-
Sarmayedan
#خساپا احتمالا افشا الف تا شنبه می شینه، بک شنبه بالای 15% و ادامه مسیر تا واگذاری…
-
PLDN
#فزر بعدازعبوراز سطح فیبو2.168(11900تومان)در حال پولبک به سطح شکسته شده هست انظار میرود بعاز اتمام پولبک روند صعودی سهم شروع شود اهداف بلند مدتی سهم 15000و 17000 طبق رسم فیبوبلندمدتی
-
سامان صادقی
شپدیس سیگنال های مثبت زیادی روانه بازار پتروشیمی شده بدون شک پتروشیمی ها تا یک مدت ورود پول هوشمند خواهند داشت
-
فامیل دور
غزر سلام دوستان ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به همه دوستان تسلیت عرض میکنم و ارزوی سلامتی و شادمانی برای همه شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم التماس دعا
-
شپلی الان ارزش بازار شرکت روی تابلو 14 هزار میلیارد تومان میباشد و با این پول میشه 3 تا کارخونه پلی اکریل در حد و اندازه شپلی تو ایران تجهیز و راه اندازی کرد و این نشان از حباب بالای سهم دارد رفقا
-
Mhr
#دی محال است سهامدار باشی و از این سهم راضی باشی؟ شما که چندساله تو دماوندی خوب می دونی پاسکاری سهام بین بانک دی بیمه دی و دماوند هم سناریوی اشناست (جیب به جیب) بزرگوار اگر سهم با قیمت 400 تومان شش سال قبل سربسر بشه ما هنوز تو ضرریم .هیچ حسنی وجود ندارد . من نکات بد را گفتم .خیلی هاست هم گفته نشد .شما مثبتاش رو رگباری بگو بشرطی که من سهامدار هم بواسطه سرمایه گذاری منتفع شده باشم فریب دادن سهامدار جذب سرمایه فریز و دره سازی شگرد حقوقی سهم شده . زمانی از بانک تمجید کنید که ارزش پولتون رو لااقل سربسر بهتون بده .بقیش شراکت در فریبکاری بانکه
-
S
#کاما با یک حرکت رونالدینیویی همه رو جا گذاشت سشنبه فرصت خرید بود .
-
فزر سمت عیار نرید فقط زر فزر💕