#دی محال است سهامدار باشی و از این سهم راضی باشی؟ شما که چندساله تو دماوندی خوب می دونی پاسکاری سهام بین بانک دی بیمه دی و دماوند هم سناریوی اشناست (جیب به جیب) بزرگوار اگر سهم با قیمت 400 تومان شش سال قبل سربسر بشه ما هنوز تو ضرریم .هیچ حسنی وجود ندارد . من نکات بد را گفتم .خیلی هاست هم گفته نشد .شما مثبتاش رو رگباری بگو بشرطی که من سهامدار هم بواسطه سرمایه گذاری منتفع شده باشم فریب دادن سهامدار جذب سرمایه فریز و دره سازی شگرد حقوقی سهم شده . زمانی از بانک تمجید کنید که ارزش پولتون رو لااقل سربسر بهتون بده .بقیش شراکت در فریبکاری بانکه
-
وبملت دوستان، سود سخزر نگرفتم چون حساب تجارت تو سیستم ثبت کردم. حالا حساب شبای بلو بانک هم اضاف کردم و ثبت شد، ایا سود سهام واریز میکنن تو بلو بانک یا باید بشون اطلاع بدم؟
-
محمد حسین معصومی پور
دفرا به ازای هر سهم 1550 ریال سود تقسیم کرد ددام به ازای هر سهم 745 ریال سود تقسیم کرد دزهراوی به ازای هر سهم 146 ریال سود تقسیم کرد
-
فرجام 538
#شسپا : سود براوردی شسپا برای سال مالی 1405 در جدول زیر مشخص شده… باورنکردنی است . شایان ذکر است که سود محقق شده یِ این سهم در سال 1404 ، 2980 ریال بوده است .
-
سیاوش داوری
شگستر ذرت هست فراوان هم هست ولی با ذرت 52 تومن و الکل 117 تومنی و کنجاله 62 تومنی شرکت عملا داره در زیان تولید میکنه یعنی تولید نکنه ضررش کمتره علتش هم مشخصه میخوان زیانده نشون بدن که سهمی را که امروز ارزش جایگزینیش 700 تومن هست به قیمت 100 تومن از سهامدار خسته جارو کنند و بعد قیمت اتانول در صورت مالی میشه 200 و قیمت کنجاله 85 و شرکت سالی 3 همت سود خالص میسازه
-
سهامدار مسدود شده
#شگستر ذرت هست فراوان هم هست ولی با ذرت 52 تومن و الکل 117 تومنی و کنجاله 62 تومنی شرکت عملا داره در زیان تولید میکنه یعنی تولید نکنه ضررش کمتره علتش هم مشخصه میخوان زیانده نشون بدن که سهمی را که امروز ارزش جایگزینیش 700 تومن هست به قیمت 100 تومن از سهامدار خسته جارو کنند و بعد قیمت اتانول در صورت مالی میشه 200 و قیمت کنجاله 85 و شرکت سالی 3 همت سود خالص میسازه
-
الومینا الومینا در شش ماهه 7.87 درصد سود داده بهمون، در این شش ماه کل بورس 28.11 درصد سود داده در یکساله الومینا 39.77 درصد سود داده و کل بورس 72.92 درصد هر جور حساب کنیم از بازار عقبیم
-
سید مجتبی
فخاس سهم ارزنده=صف خرید و رشد سهم خیلی ساده ست خواهشا یه جوری از سهم تعریف نکنید انگاری بهتر از این داریم اینجا دیگه ادمای سال 99 نیستن ، اینجا هر کی هست خودش الان یه پا استاده
-
بتا سهم
#شاروم در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 843 ریالی رسیده است
-
ali84
#فلامی سلام د وستان شرکت کاوه پوشش بناساز یک درصدی فلامی که سهامدار عمده فلامی هستش کلا 25میلیون سهم فلامی را داشته اینشرکت درحال فروش وباعث ایجاد قفل صف فروش شرکت شده از 25م سهمش رسیده به 14م
-
بورس .
عیار در کنار عیار یک سهام خوب و بنیادی هم داشته باشید که ضرر طلا را از طریق بورس جبران کنید سهام ونوین ..اهرمی…شپنا