جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Mhr | mhr579900
۱۱:۳۳:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#دی محال است سهامدار باشی و از این سهم راضی باشی؟ شما که چندساله تو دماوندی خوب می دونی پاسکاری سهام بین بانک دی بیمه دی و دماوند هم سناریوی اشناست (جیب به جیب) بزرگوار اگر سهم با قیمت 400 تومان شش سال قبل سربسر بشه ما هنوز تو ضرریم .هیچ حسنی وجود ندارد . من نکات بد را گفتم .خیلی هاست هم گفته نشد .شما مثبتاش رو رگباری بگو بشرطی که من سهامدار هم بواسطه سرمایه گذاری منتفع شده باشم فریب دادن سهامدار جذب سرمایه فریز و دره سازی شگرد حقوقی سهم شده . زمانی از بانک تمجید کنید که ارزش پولتون رو لااقل سربسر بهتون بده .بقیش شراکت در فریبکاری بانکه

لیست اخبار