بالبر بالبر باتوجه به سرمایه اندک 64 میلیاردی و رشدعملیات شرکت درسال مالی جاری با اطلاعات اردیبهشت ماه وبررسی تاریخی سهم بنظرمیرسه که درکف قیمتی قرارداشته باشد.نیازبه برسی بیشتر .
-
محمود نورمحمدی
ودی به زودی ودی پرواز میکنه. شنبه سوار شید از پرواز جا نمونید
-
با صندوق درامد ثابت کیان ونصب اپلیکیشن کیان ازادشدن هرامیلیارد…29میلیون وپانصد هزار سود بگیرید برای کم ریسک ها
-
بتا سهم
#خفولا در گزارش خرداد 261 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 569 میلیارد ریال فروش داشت
-
آرسام95
شپدیس خبر خوب برای سهامداران اوره سازان دولت چین کف قیمت 430 دلار برای صادرات #اوره تعیین کرده است. همچنین صادرات به هندوستان را ممنوع کرده است. این خبر قیمت اوره خلیج فارس را بالا خواهد برد. شرکت های اوره ساز که با ظرفیت نزدیک به کامل در حال فعالیت هستند، با رشد خوبی در سود مواجه می شوند. #شلرد #خراسان #شپدیس #شیراز #کرماشا
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو ماشاالله ماشاالله نوش جونت رفیق حلالت باشه براحتی 400%سود کمتر از یکسال میبری راحت بالای 100 تومان سود ساخته که تا 20 روز دیگه رو کداله جان چه لذتی داره این قیمت خریدن نوش جونت نوش جونت
-
بتا سهم
#لابسا در فروردین به عدد 675 میلیارد ریالی رسیده است اردیبشت 3290 و وخرداد 2156 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 6123 میلیارد ریال فروش داشت
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو ای خدا بسه دیگه کم دروغ بنویسید این شرکت هیچ مشکلی نداره
-
وبملت میگن حساب تجارت مشکل داره، تو حساب بلو بانک واریز میکنن؟
-
Hossein
#خودرو سقف قیمت مرداد سال 1399 بوده 882 ریال!!!! 52 درصد کمتر!!!! قیمت پژو tu5 مرداد 99 بوده 200 میلیون تومان! امروز شده 3 میلیارد تومان! 1400 درصد بیشتر!!!!
-
وبملت دوستان، سود سخزر نگرفتم چون حساب تجارت تو سیستم ثبت کردم. حالا حساب شبای بلو بانک هم اضاف کردم و ثبت شد، ایا سود سهام واریز میکنن تو بلو بانک یا باید بشون اطلاع بدم؟