#خساپا احتمالا افشا الف تا شنبه می شینه، بک شنبه بالای 15% و ادامه مسیر تا واگذاری…
-
بتا سهم
#خچرخش فروردین 695 میلیاردریال فروش داشت و اردیبهشت 2516 میلیاردریال و خرداد 3023 میلیارد ریال بود و 6235 میلیارد یال در 3 ماهه داشته است
-
Riza
#شپلی دم اقای اسیابانی گرم بازم خرید زده
-
دارونو دارویی ها چه گزارش هایی دارن میدن برای خرداد! ترکوندن دارونو از شنبه می تونی بگیر ما که تو صف فروش گرفتیم
-
سهام اقتصادی|Economic_Stocks
#وبصادر نمودار ریپلای شده نمودار شستا هست نوع نمودار از یه چنس هست و به زودی در گام نخست وبصادر سقف نموداری کلاسیک 120 تومان را پس میگیره خیلی سریع و شارپ 3تیر 1405 @economic_stocks
-
محمود نورمحمدی
ودی به زودی ودی پرواز میکنه. شنبه سوار شید از پرواز جا نمونید
-
با صندوق درامد ثابت کیان ونصب اپلیکیشن کیان ازادشدن هرامیلیارد…29میلیون وپانصد هزار سود بگیرید برای کم ریسک ها
-
بتا سهم
#خفولا در گزارش خرداد 261 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 569 میلیارد ریال فروش داشت
-
آرسام95
شپدیس خبر خوب برای سهامداران اوره سازان دولت چین کف قیمت 430 دلار برای صادرات #اوره تعیین کرده است. همچنین صادرات به هندوستان را ممنوع کرده است. این خبر قیمت اوره خلیج فارس را بالا خواهد برد. شرکت های اوره ساز که با ظرفیت نزدیک به کامل در حال فعالیت هستند، با رشد خوبی در سود مواجه می شوند. #شلرد #خراسان #شپدیس #شیراز #کرماشا
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو ماشاالله ماشاالله نوش جونت رفیق حلالت باشه براحتی 400%سود کمتر از یکسال میبری راحت بالای 100 تومان سود ساخته که تا 20 روز دیگه رو کداله جان چه لذتی داره این قیمت خریدن نوش جونت نوش جونت
-
بتا سهم
#لابسا در فروردین به عدد 675 میلیارد ریالی رسیده است اردیبشت 3290 و وخرداد 2156 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 6123 میلیارد ریال فروش داشت