#کاما سرمایه گذاری وامیر هم عالی عمل کرده سهامدار عمده کاما به نظر می رسه امسال سال کاما و وامیر باشه یه زمانی کاما چشم چراغ بورس بوده کاما و وامیر بود کاما به قیمت 35هزا تومان رفت
-
الو بورس
🔴گفت وگوی اختصاصی بورس نیوز با مدیرعامل شرکت پخش البرز پس از مجمع تداوم خدمت رسانی در شرایط جنگی / تاکید بر تقویت سبد کالا و وصول مطالبات 🔹به گزارش بورس نیوز، بلافاصله پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت پخش البرز، گفت وگویی اختصاصی با مدیرعامل این شرکت انجام شد. وی که از اسفندماه 1403 سمت مدیرعاملی را بر عهده گرفته و پیش ازان به عنوان عضو موظف هیات مدیره و معاون مالی شرکت فعالیت داشته است، به تشریح عملکرد، چالش ها و برنامه های پیش روی این مجموعه توزیع کننده دارو و مواد غذایی پرداخت. #البرز ادامه مطلب @Aloobours
-
عصر بورس
🔴گفت وگوی اختصاصی بورس نیوز با مدیرعامل شرکت پخش البرز پس از مجمع تداوم خدمت رسانی در شرایط جنگی / تاکید بر تقویت سبد کالا و وصول مطالبات 🔹به گزارش بورس نیوز، بلافاصله پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت پخش البرز، گفت وگویی اختصاصی با مدیرعامل این شرکت انجام شد. وی که از اسفندماه 1403 سمت مدیرعاملی را بر عهده گرفته و پیش ازان به عنوان عضو موظف هیات مدیره و معاون مالی شرکت فعالیت داشته است، به تشریح عملکرد، چالش ها و برنامه های پیش روی این مجموعه توزیع کننده دارو و مواد غذایی پرداخت. #البرز ادامه مطلب @Asrebours_ir
-
BourseNews | بورس نیوز
🔴گفت وگوی اختصاصی بورس نیوز با مدیرعامل شرکت پخش البرز پس از مجمع تداوم خدمت رسانی در شرایط جنگی / تاکید بر تقویت سبد کالا و وصول مطالبات 🔹به گزارش بورس نیوز، بلافاصله پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت پخش البرز، گفت وگویی اختصاصی با مدیرعامل این شرکت انجام شد. وی که از اسفندماه 1403 سمت مدیرعاملی را بر عهده گرفته و پیش ازان به عنوان عضو موظف هیات مدیره و معاون مالی شرکت فعالیت داشته است، به تشریح عملکرد، چالش ها و برنامه های پیش روی این مجموعه توزیع کننده دارو و مواد غذایی پرداخت. #البرز ادامه مطلب @BourseNews https://www.boursenews.ir/001Hbo
-
دی ناو شرکت وبوعلی حوالی 800تومان است ولی دی فروخته به قیمت 460تومان که خیلی ارزان فروخته البته به خودی فروخته به شرکت مالی دی بماند بادگارریادگاری♻️♻️♻️♻️
-
پکویر خدایی میره بالا یا بناس 1 سال دیگه همینجا باشه؟؟؟؟؟
-
Market value
#رمپنا #شاخص_بورس #ومپنا خرید رمپنا واقعا سخت شده و فقط باید سرخطی خرید زد شاید چند تا حقوقی بیان لطف کنند و مقداری بفروشند. سهم برای سال جاری میتونه سود شرکت اصلی رو به حدود 1300 تومان برسونه و تلفیقش که سر به فلک می گذاره! حالا اگر امسال بیاد و تقسیم سود رو عدد مناسبی انجام بده و از این حدود هفتصد تومان بالای پنجاه درصد رو تقسیم کنه و عملکرد بد تقسیم سالهای گذشته رو کنار بگذاره باعث میشه سهم در مدت کوتاهی در بازار بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و قیمت سهم به سمت چهار هزار تومان حرکت کنه!
-
وبملت شماره حساب برای واریز سود رو کدوم قسمت باید تغییر بدیم؟؟
-
وبملت این حساب رو کدوم قسمت باید تغییر بدیم؟؟
-
ثفارس ثفارس… به چند دلیل یک نوسان 40 تا 50 درصد رو ب بالا رو دارم در اندیکاتور سقف و کف بالاتر زده شده… واگرایی مثبت دارد… مقاومت 1500 در چند اندیکاتور دو هفته قبل رو ب بالا شکسته شده ولی قیمت هنوز در نوسان هست… پس تا محدود 1800 تومان یک نوسان عالی داره… در محدود 1800 ک سقف کانال نزولی هست… در محدود 1800 دوباره باید تحلیل بشه ک میتونه رد کنه تا محدود 2800 تا 3200 بره یا اگر نتونه و رد نکنه تا حوالی 1100 تا 850 ریزش پیدا میکنه… حوالی 1700 تا 1800 مجدد باید تحلیل بشه… اگر رنج زد و تاییدیه ورود داد میشه دوباره تا محدود 3000 تومان ورود کرد… ازین محدود 1700 تا 1800 فعلا مشکلی نیست…
-
صندوق های طلای بورس ایران
تحلیل اونس جهانی طلا XAUUSD: ورود به محدوده تقاضا 📊 اونس جهانی باز هم در سشن اسیا حرکت اصلی خود را انجام داد 🌏 در حال حاضر طلا به محدوده تقاضای مهم 4020 الی 4050 وارد شده است 📉📈 امروز دیتای مهمی نداریم 📅 در صورتی که این محدوده حفظ شود و تقاضا همراه شود، می توان انتظار رشد و بازگشت موقت طلا را داشت 🚀📈 در غیر این صورت و با شکست 4020، بحران ریزش سنگین طلا ادامه پیدا می کند 📉⚠️ #طلا #اونس #عیار #دلار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx