جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کانال...سهام پدیده(گشان و ابنیه ) | sahampadide1
۰۹:۵۸:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

ابنیه_گشان جهت اطلاع دوستان 👈بر اساس اعلام شرکت، وجه حاصل از فروش خیام در حساب شرکت موجود است، اما به دلیل شرایط فعلی شبکه بانکی و برخی اختلالات، فعلاً امکان جابه جایی کامل منابع وجود ندارد. 👈به گفته مسیولان، در صورت رفع این مشکلات و دسترسی به منابع، حجم معاملات حمایتی می تواند 3 تا 4 برابر افزایش پیدا کند و حمایت موثرتری از سهم انجام شود. 👈تا ان زمان، سهامداران با دقت بیشتری نسبت به دارایی خود تصمیم گیری کنند و تحت تاثیر شایعات و فضاسازی ها قرار نگیرند.😐😐😐😐😐 400میلیارد برجی کمش 12میلیارد سود بانکیش هست جا به جا کردن این حجم از پول که برای بانک فاسد گنده گوی کاری نداره…نمی دونم چرا هر چیزی که به نفع مردم میخواد اتفاق بیفته امکان پذیر نیست…یعنی از هر راهی بتونن استفاده میکنن که 1000تومن بیشتر بدزدن… کلا مغز این افراد برای دزدی برنامه ریزی شده…به روزی حلال اعتقاد ندارن

فالورها 2669
تاثیر (Imp) 361.0
بازدید 361
تعامل (Eng) 13.0
لیست اخبار