جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
kave | kave7838
۱۱:۲۳:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#هانیکو من با ضرر خارج شدم از این سهم وبه اونای که هنور موندن عرض میکنم اگه خواستین از این سهم خارج بشید هفته بعد سهم بکاب رو بگیرید امیدوارم پر سود وشاد باشید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار