شپلی فروش خرداد شمواد 1200 میلیارد واقعا عجیبه ماشالله
-
عدنان جعاوله
فزر محاسبات بنده با محاسبات دوستان . زمین تا اسمان متفاوت است . هر کسی نحوه معاملاتش متفاوت است یکی دید یک ماهه داره یکی دید یک ساله و دیگری دید ده ساله تنها چیزی که در بازار درک کردم اینه که برای هر روزت برنامه و سناریو داشته باشی . روزها. . سالها رو میسازند
-
روح اله افشار
فزر اون 3 تا بانک هم ، تقریبا از ساعاتی پیش ، سیستمشون داره میاد تو سرویس ❤️🤚 بارها گفتم ؛ این افزایش و کاهش قیمت د لار و طلا ، هیچچ ربطی به این اختلال نداشته و نداره
-
شپنا مطمین باشید وقتی سهامی مثل شپنا صف خرید سنگین میلیاردی داره؛ خریدارها انقدر دقیق و حرفه ای راجبش تحلیل و حساب کتاب کردن که در صف خریدش هستن…شپنا سنگین ترین صف خرید در بورس رو داشت! حالا برید مفتی سهامتون رو بفروشید و بعدا حسرتشو بخورید. سلطان فقط شپنا
-
نهال توی این صندوق گیر کردیم و چاره ای هم بجز صبر نیست
-
دانیک دانیک ارزنده ترین صندوق املاکه یکماه دیگه مجمع داره 180تومن تقسیم میکنه فردای مجمع سودش میده ناوش هم اخر همین ماه بروز میکنه و از 1319تومن میشه 1750تومن
-
چنوپا به امید دعای خیر برای همه دوستان هروقت عوض کردم سهم رو پشیمون شدم
-
کانیجیا
#اپرداز سهام صنعت انفورماتیک، حاشا و کلا
-
کانیجیا
#اپرداز خونه خراب کن
-
گلدا تعصب همیشه مانع بازدهی است کمی مطالعه و شناخت رفتار میتواند سودهای خوبی نصیبمان کند . بطور مثال نماد فارس جاماندگی تاریخیی با فملی و شپنا پیدا کرده بود و اهل فن منتظر سیگنال از فارس ، دیدیم که در دوشنبه کدبه کد سنگینی همراه با ورود 650 میلیاردی به فارس اتفاق افتاد با قدرت خریدار بالا ، خب چه ورود کم ریسکی و پر فکتی بهتر از این ، که قفل صف خرید حرکت کرد . و یا توریل که حجم عحیبی همراه با کدبه کد خورد و دیروز شروع کرد مارکت خیلی سادست فقط باید رفتارها را شناخت و واچ داشت جهت ورود بهنگام
-
حسین
اروند ربطش به اینه که پتروشیمی و فراوره های پالایشی در یک گروه تقریبا قرار دارند.