جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| aaaass1234
۱۱:۲۴:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شپلی دوستان یه سوال پس چرا میگن 60 درصد شمواد مال شپلی هست چرا 1404 هیچ تاثیری رو ای پی یس شپلی تاثیری نگذاشت پس کی باید 60 درصد تعلق بگیره تو ای پی یس سهند جان سیاوش جان لطفا توضیح بدید هر کسی وارده

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار