درهاور بهترین زمان برا وروده بعدا گیرتون نمیاد.
-
A7M2N
کهمدا در اخرین ماه از سال مالی منتهی به خرداد 1405 #کهمدا 374 میلیارد فروش را ثبت کرد که از میانگین سال جاری 57% بیشتر است نرخ فروش در خرداد نسبت به میانگین نرخ فروش سال جاری 65% بیشتر تعداد تولید نسبت به سال گذشته 16% کاهش تعداد فروش نسبت به سال گذشته 10% کاهش مبلغ فروش نسبت به سال قبل 37% افزایش سود هر سهم 95 تومان پیش بینی میشه
-
بورسینه | دلار و طلا | بورس | اقتصاد ایران | Bourse
🕯بورس 2 تیر 1405 ✔️ازگشت به مدار مثبت 🔄 دربازار امروز چه گذشت؟ 🔴 بعد از انتشار اخبار مثبت از سوییس و بازدید گل و بلبل دیروز وزیر اقتصاد و معاون اول رییس جمهور از بورس امروز جو اغازین بازارسهام با صفهای خرید همراه بود 🔴البته بواسطه تعطیلات سه روز اینده، یک دور عرضه صفها در میانه بازار را شاهد بودیم 🔴بعد از عرضه ها برخی نمادها در گروههای سیمان و غذا که رشد شارپی داشتند متعادل و بعضا منفی هم شدند 🔴اما اقبال به پالایشیها و داروییها همچنان ادامه داشت برخی سهمها هم مثل #حکشتی هم بواسطه خبرهای رفع محاصره دریایی صف خرید پرحجم داشتند 🔴از نکات قابل ذکر امروز بازگشایی مثبت 20درصدی #پخش وحجم بالای معاملات-حدود 3درصد کل سهامش-بود 🔵@Boursineh
-
A7M2N
فسبزوار برای تحقق سود 2750 تومانی قبلا گفته شد که #فسبزوار باید در ادامه سال ماهانه 71 هزار تن تولید کند و 2200 میلیارد تومان فروش داشته باشد در خرداد (6 ماهه) 73 هزار تن تولید کرد و 92 هزار تن فروخت (فروش 20 هزارتن از موجودی) و فروش 3161 میلیارد تومانی را ثبت کرد که از انتظارات بالاتر بود با این روند تحقق سود 2750 تومان در دسترس است
-
saber
#نوری قیمت امروز سهم نوری قیمت دی ماه 1404 هست وشرکت از جنگ اسیب ندیده فقط توقف تولید و فروش به علت جنگ داشته بازار اینده و بنیاد سالم و رو به رشد سهم را میخرد گزارشات این دو ماهه تاثیری بر روند سهم ندارد مگر هیجان غیر تحلیلی و غیر منطقی که با چند منفی روزهای گذشته اکثریت ان تخلیه شده است اسیر تحلیلهای غیر منطقی نشوید روزهای بهتر از گذشته درخشان نوری در انتظار شماست پر روزی باشید و بررسی و پله ای خریداری کنید.
-
ali reza
#غکورش به زودی میشه تکنو
-
صندوقچه بازار | StockArk
#زفکا P/E~7.5 هنوز مجمع نرفته. تولید شیر 5% افت داشته و نرخ رسمی فروش شیر به 60500 تومان رسیده و با لحاظ چربی به حوالی 65900 تومان که 155% بالاتر از ماه مشابه بوده. نکته اخر که کمی قیمت جلوتر از گزارشات حرکت کرد و نتیجتا برهه اخیر اصلاح کرد. در حال حاضر به قیمته نسبت به بقیه گروه. @StockArk
-
صندوقچه بازار | StockArk
#ختور P/E~3.3 از معدود خوب های صنعت که سالانه خاصی هم داد و حالا با وجود افت 20% تولید، بدون فروش از موجودی و با رشد 136% نرخ رادیاتور رکورد درامد رو زد و خوب بود @StockArk
-
دانیک مجمع ش کی هست واسه تقسیم سود؟
-
سبجنو سلام. دوستان برای کسی که کارت ملی اعلام کرده به سجام و سود واریز نشده باید کجا مراجعه کند
-
صندوقچه بازار | StockArk
#فرود P/E~6.4 تولید میلگرد 14% کمتر از ماه مشابه و 37% کمتر از اردیبهشت بود و قطعی برق داره اثرش رو میزاره. با 13% فروش از موجودی و رشد 83% نرخ ها درامد 3 برابر شد و نرخ ها حتی 15% بالاتر از اردیبهشت بود که خاصه. نکته منفی افت 16% تولید بهار بوده و نکته مثبت رشد 230% درامد بهار. نمیشه گفت عالی نیست! @StockArk