جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| feranko1986
۰۹:۵۲:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

نمیترسید 5میلیارد فملی بخری سه چهار ماه بی دلیل بورس تعطیل بشه یا قفل نمادش بشه…ولی طلا دست کم مال باخته ات نمیکنه

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار