جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امید | omomomwwwww
۰۹:۵۰:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

سبجنو اقا وحید بیات یک هفته پیش در پیامی ازمن سوال کردید که بفروشم یا نه گفتم من فروختم شما هم بفروش پایین که اومد دوباره بخر گوش ندادی ولی سهم سبجنو عالیه ولی از این به بعد کمی سهم استراحت زمانی داره و تارگت های بالا احتیاج به تجدید قوا هستش پس برای میان مدت و دراز مدت گزینه خوبی

لیست اخبار