جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ا د | aidi1354
۰۹:۴۱:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

خزامیا سلام اقای بقایی عزیز، من از دو سال پیش این سهم رو داشتم، یعنی از همون زمانی که سود سازی عالی و پی به ای پایینی داشت، ولی حاصل این دو سال سهامداری ضرر سنگین و خروج دیروز از این سهم بود. این سهم نه تنها سود رو بین سهامداراش تقسیم نکرد و از طرفی خود سهم هم رشد نکرد، بلکه با با یک شعبده بازی همه اون سود های ساخته شده رو از بین برد. توی گزارش کدال چند روز پیش هم به سادگی جنگ رو بهونه کرد برای این افت. به همین سادگی

لیست اخبار