جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| goli1637
۰۸:۵۵:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

سیلور خیلی همش حباب صندوق های نقره می گن قبل از بسته شدن بازارها اهرم حباب مثبت 10یا 13 بود بعد اینکه بازارها باز شدن اکثر پرتفو اهرم فولاد پتروشیمی که سود سازی نداشتن چجوری الان بعد 100 درصد رشد باز هم حباب منفی هستش جناب Hتوضیح بده لطفا

لیست اخبار