#جم_پیلن مواد اولیه برای تولید دو سال با دلار 75 تا 80 هزار تومان خریداری شده.. گریدهای جدید شرکت تا دو برابر حاشیه سود دارند، مزیت های بنیادی دیگری هم داره اما فقط همین دو مورد رو روی گزارشات اتی لحاظ کنید ارزش جم پیلن مشخص میشه. از نظر نموداری بعد از اصلاح پیچیده فلت گسترده به مدت تقریبی دو سال و نیم، موج یک جدید رو زده و تا پنجاه درصد موج یک رو اصلاح کرده (اصلاح موج دوم) از اینجا انتظار شروع موج سوم رو داریم، تارگت کلاسیک موج سوم با فرض کف 14/15 هزار تومان 33 تا 34 هزار تومن هست و با فرض کشیده بودن موج سه که زیاد اتفاق میفته تارگت این موج 45 هزار تومان هست. با مهر ، گلستانی
-
بتا سهم
#غسالم در فروردین بد نبود و 2470 میلیاردریال فروش داشت در رادیبهشت با فروش 6427 میلیاردریالی و خرداد هم در تولید وفروش راه افتاد و 5919 میلیارد ریال فروش زد 3ماهه 14817 میلیارد ریال بود و حدود 2.5 برابر مدت مشابه قبل است
-
علی 258
خبنیان تا تمام سهام را در پایین ترین قیمت جمع نکنند نمی زارن بالا بره
-
شپنا اقای محمد201020 شپنا از(سقف99) تا به امروز بیش از 300 درصد رشد کرده ، یعنی اونی که در سقف اون سال هم خریده باز مالش سه برابر شده . برو با بقیه سهم های بی بنیاد مقایسه کن.
-
شاوان نکته مهم دیگه اصلاحیه گزارش ماه اسفند هست که بهای تمام شده مواد اولیه حدود 5 همت کاهش پیدا کرده که تاثیر بالایی در سود نهایی سال 1404 خواهد داشت
-
علی 258
خبنیان 6 سال پیش ما هم قسم خوردیم که میره بالا ولی بالا نرفت
-
سصفها این سهم یکی از بهترینهای سیمانی بود که متاسفانه حقوقی حاضر فقط نوسانگیری می کند. امیدواریم در مجمع سالانه بحث افزایش سرمایه و نوسانگیری…مطرح شود. سود کردن در بازار خوبه ولی از سود و طلابالاتر صداقت در رفتار و گفتار است.
-
مهدی صالحی پور
چدن تازه به فسازان محدود نمیشه چندین تا شرکت دیگه داره توی صورت های مالی توضیح داده بین 56 تا 100 درصد سهامدار است اگه اشتباه میکنم دوستان تصحیح کنند . خود سهم p/e 5 داره که بد نیست و forward میاد روی 2.5 اینا حالا اونا رو جمع کنی دیگه چی میشه ولی تاثیری از این چیزا روی سهام ندیدم دوستان لطف میکنن توضیح بدن چرا؟
-
Motor oil CAPRON
📽️چهارضلعی قدرت در میان بزرگان روانکار؛ 🔺دست برتر شنفت و شسپا در سوداوری و فروش ✍️مریم علیزاده/نفت ما 🔸بررسی عملکرد مالی این چهار شرکت فعال در بورس تهران، نشان می دهد اگرچه نفت سپاهان با جهش چشمگیر سوداوری، بیشترین سود عملیاتی و سود خالص صنعت را به ثبت رسانده است اما در مقابل، نفت پارس با برخورداری از حاشیه سود بالا و بازده مناسب سرمایه، کیفیت سود قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. همچنین نفت بهران از منظر حجم فروش و سهم بازار در جایگاه قابل توجهی قرار دارد، و این درحالیست که صورت های مالی ضعیف نفت ایرانول در بین سایر رقبای بزرگ این صنعت در سال گذشته حرفی برای گفتن نداشت و همین امر سبب شده از جذابیت ان در میان سهامداران بورسی کاسته شود. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید👇 naftema.com/video/185730 🛢️اخرین اخبار و تحلیل های انرژی ایران و جهان را از «نفت ما» دنبال کنید: 📡Naftema.com 🔹کانال تلگرام نفت ما: https://t.me/naftema
-
بتا سهم
#رتکو با درامد 177 میلیارد ریالی مواجه بود و 3ماهه 392 میلیارد ریال فروش داشت کل سال قبل 2481 میلیارد ریال فروش است
-
کچاد کچاد زمانی جز 5 شرکت بزرگ بورسی از نظر ارزش بود الان 20 ام نیست. سهمای زیانده هم دیگه 200 تومن نیستن.