جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حامد مرت | hamedmort
۰۸:۳۳:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#شپلی حتما اینکارو میکنیم کدخدا!!!!! 11 سال منتظر این روزا بودم. درخت بامبو رو یادت بیاد سهم ثشرق رو ببین توی 1.5 سال 27 برابر شد. کاری به این ندارم که سهم نباید بازار پایه باشه، ولی بازار پایه یعنی ریسک با توجه به شرایطش. ولی اینا شپلو زندان کردن.6 سال رنج زدن نتیجش همچین رشدیه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار