#شپلی حتما اینکارو میکنیم کدخدا!!!!! 11 سال منتظر این روزا بودم. درخت بامبو رو یادت بیاد سهم ثشرق رو ببین توی 1.5 سال 27 برابر شد. کاری به این ندارم که سهم نباید بازار پایه باشه، ولی بازار پایه یعنی ریسک با توجه به شرایطش. ولی اینا شپلو زندان کردن.6 سال رنج زدن نتیجش همچین رشدیه
-
امید محمدخانی
خمحور من 80 میلیون سهم دارم کی سودش رو میریزن
-
Zabihullah
شپنا معمولا این موقع زمان خالی کردن توسط حقوقی ها تا پایان شهریورماه می باشد حواستان باشد وارد هر سهمی نشوید.سیو سود انجام دهید و در درامد ثابت ها سرمایه گذاری کنید و بعد از مجامع وارد سهام شوید انهم پله ای
-
سصفها وقتی سهم دست نوسانگیره چه یه وعده چه سه وعده فرقی به حال سهام دار نمیکنه
-
سهم گلچین
💢 تامین مالی 1,5 همتی حمل و نقل عمومی تبریز توسط تامین سرمایه تمدن 🔴 با صدور مجوز بانک مرکزی، اوراق مشارکت پروژه های «قطار شهری» و «اتوبوسرانی» تبریز منتشر شد و شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان یکی از متعهدین خرید، تامین مالی این طرح ها به ارزش 1,5 همت را برعهده گرفت. 🔹 تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی 12,500 میلیارد ریال اوراق قطار شهری 🔹 تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی 2,500 میلیارد ریال اوراق اتوبوسرانی 🔹 سررسید 48 ماهه با نرخ سود علی الحساب 23 درصد 🔹 پرداخت سود به صورت فصلی 🔹 تضمین بازپرداخت اصل و سود اوراق توسط دولت و بانک شهر ✔️ این تامین مالی، نقش موثری در تسریع اجرای پروژه های حمل ونقل عمومی و توسعه زیرساخت های شهری تبریز ایفا خواهد کرد. https://t.me/sahm_golchin_bourse
-
Soroosh321
#ودی کسایی که مجمع تشریف می برند از عبداللهی بپرسند کدوم شرکت بیمه تبلیغات دارند در صداوسیما که بیمه دی با هزینه هنگفت تبلیغ بی فایده میکنه. اصلا ماهیت بیمه نیاز به تبلیغ در صداوسیما نداره
-
فزر انس جهانی طلا ریخت…چون بورس کره ریخت.
-
Golestani
#جم_پیلن مواد اولیه برای تولید دو سال با دلار 75 تا 80 هزار تومان خریداری شده.. گریدهای جدید شرکت تا دو برابر حاشیه سود دارند، مزیت های بنیادی دیگری هم داره اما فقط همین دو مورد رو روی گزارشات اتی لحاظ کنید ارزش جم پیلن مشخص میشه. از نظر نموداری بعد از اصلاح پیچیده فلت گسترده به مدت تقریبی دو سال و نیم، موج یک جدید رو زده و تا پنجاه درصد موج یک رو اصلاح کرده (اصلاح موج دوم) از اینجا انتظار شروع موج سوم رو داریم، تارگت کلاسیک موج سوم با فرض کف 14/15 هزار تومان 33 تا 34 هزار تومن هست و با فرض کشیده بودن موج سه که زیاد اتفاق میفته تارگت این موج 45 هزار تومان هست. با مهر ، گلستانی
-
ثجنوب نماد خوبیه ولی ما قانعیم سیو سود کردیم و یکی دو تا مثبت بالاتر هم خروج کامل میزنیم بقیه سودش هم نوش جون سهامداراش
-
Soroosh321
#ودی حتی بازارگردان هم کلافه شده از اوضاع این سهم این بار در مثبت 3 هم نفروخته
-
Dark1363 فرامرزی
شاوان با این فرمول نرخ جدید و افزایش محاسبه کرک اسپرت من خودم با یه بازگشایی بزرگ امیدوارم. انشالله که شاوان هم به جایگاه واقعی خود اش برگرده. یادمون نره قیمت اش همیشه از شیراز و شبریز بالاتر بود. به امید بازگشایی بزرگ…