#وسدید گروه صنعتی سدید با این میزان تولید و فروش و دارایی ها و اینهمه شرکت زیرمجموعه، ارزش بازارش باید 5 همت باشه؟؟؟ شرکتی که کارخونه های تابعه اش در زمینه های ساخت لوله های بزرگ فولادی انتقال نفت و گاز و اب، توربین های بادی، تجهیزات خاص شرکتهای پالایشگاهی و پتروشیمی و… جزو بهترینای کشوره و پیمانکار صنایع مهم معدنی و پالایشگاهی کشوره بدلیل اتفاقاتی که تو جنگهای یک سال اخیر افتاد، بخش زیادی از زیرساختها خراب شده و این شرکت انقدر همین الان قرارداد بسته که با تمام توان هم توی دو سال پیش رو مشغول به کار باشه بازم وقت کم میاره از این به بعد گزارش های شرکت خیلی عالی خواهد بود قراردادهای جاری گروه صنعتی سدید: اجرای قرارداد های ساخت لوله های قطور فولادی برای پروژه های مختلف خطوط انتقال نفت و گازتوسط شرکت لوله سازی ماهشهر طراحی و ساخت 10 دستگاه الکتروپمپ پروژه خط لوله نفت ترش گوره به جاسک، پروژه ابرسانی پتروشیمی دهلران و پروژه پمپ های سرویس عمومی ایستگاه اول انتقال نفت خام از گوره به جاسک و ده ها دستگاه پمپ و توربین صنایع مختلف توسط شرکت پتکو قرارداد طراحی و تولید 34 دستگاه توربین بادی710 کیلو وات توسط صبا نیرو اجرای قراردادهای تعمیرات و نگهداری و تامین تجهیزات و قطعات یدکی توربین های بادی در مزارع بادی احداث شده همانند منجیل، هرزویل، سیاهپوش و … توسط شرکت صبا نیرو پروژه تغییر و تجهیز اسکله های 16 و 17 بندر پتروشیمی در عسلویه بصورت EPCC ،قراردادهای سه پروژه عملیات صنعتی پالایشگاه های ششم و نهم پارس جنوبی و پالایشگاه فجرجم(O&M) تنظیم قراداد اولیه بصورت کنسرسیوم درخصوص اجرای پروژه 100 مگاواتی خواف( فازاول 25 مگاوات) توسط شرکت توان باد طرح فولاد سازی شادگان(اجرای پروژه هشتصد هزارتنی فولاد جهت تولید بیلت) توسط شرکت فولاد گسترش
-
شپدیس دوستانی که مثل من حداقل 3سال هست شپدیس دارن میدونن چی دارن و تحت هیچ شرایطی 1 عدد سهم هم نمیفروشیم.با این جو مثبتی که حاکم هست الان و صادرات بسیار بالای شرکت مطمین باشید ارزش هر سهم در پایان امسال حداقل 3000 تومن هست
-
غشان چرا افزایش قیمت کمتری میتونه بده؟ روقبا وقتی نهاده وارد بشه رقیبی مثلا مثل کاله یا میهن یا… مستونن شسر رو ارزونتر بدن مصرف کننده پس در نهایت کارخانه جات پگاه نمیتونن گرونتر بدن چون تو حوزه مواد غذایی اصل مارکتینگ قیمت رو مبنا قرار میده
-
hamid
#وسپه تقریبا دو ماه از بازگشایی میگذره سهم تشتک سازی حداقل 70درصد رشد کرده این نماد نه تنها بازدهی نداشته بلکه منفی هم شده قابل توجه کسانی که میگن بنیادی هست و مخصوصا قابل توجه حقوقی این نماد
-
پرهام
#کرومیت اصل فروش ها چند ماه اینده است.
-
ایمان استراتژیست
عیار این که حکشتی و اینها باز شده و برگشتیم به تجارت این دو مفهموم داره قبلن اشاره ای کردم افزایش تقاضای ارزی کاهش قیمت کالا و بهتر بگم تثبیت چون همیشه همه چی بالا بوده پایین اومدن عجیبه پس تثبیت به خاطر افزایش عرضه اینو قبلن گفتیم بزودی بهتر متوجه این نکته خواهی شد وگرنه خبری نشده که تتر داره میره بالا علت اینه خواه یا ناخواه به سقف کانال خواهیم رسید قبل این حرکت ها اینها رو توضیح دادیم که چی میشه در کالا و..
-
آقا رضا
#ومهان در ارزندگی ومهان که بحثی وجود نداره . فقط نمی دونم هدف حقوقی یا بازیگر این سهم چیه که تو بازار مثبت سهم رو صف فروش می کنه
-
علی
کروی به خاطر اختلال بانکها ،سود برخی سهامداران ،توسط سپرده مرکزی واریز شده،و برگشت خورده،لازم است حساب بانکی سجام، از بانکهای بدون مشکل انتخاب وپیش فرض انتخاب شود ، 2-3روز بعد مجددا واریز می شود،خودم هم ، همین مشکل را داشتم…
-
وبملت سهام بانک های دیگه سود بیشتری دادن تا وبملت این مدت کوتاه فهمیدم باید وبملت بیشتر بیست درصد سهم سبدم نباشه چون داره کل بازار رو مدیریت میکنه نه فقط یه سهم رو این به ضرر سهام داره
-
شپلی منم مجموع سهامم در شپلی شد 7 میلیون و 5 میلیون هم شمواد.اونم واقعا خوبه و مثل این قطعا رشدهای شدیدی در انتظارشه. همچنین ارتقای سهم و تابلو
-
خبنیان قسم میخورم بزودی بالای 300میبره