جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ایمان استراتژیست | asas2537858
۰۹:۱۳:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

عیار این که حکشتی و اینها باز شده و برگشتیم به تجارت این دو مفهموم داره قبلن اشاره ای کردم افزایش تقاضای ارزی کاهش قیمت کالا و بهتر بگم تثبیت چون همیشه همه چی بالا بوده پایین اومدن عجیبه پس تثبیت به خاطر افزایش عرضه اینو قبلن گفتیم بزودی بهتر متوجه این نکته خواهی شد وگرنه خبری نشده که تتر داره میره بالا علت اینه خواه یا ناخواه به سقف کانال خواهیم رسید قبل این حرکت ها اینها رو توضیح دادیم که چی میشه در کالا و..

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار