#کرومیت اصل فروش ها چند ماه اینده است.
-
AVA _PCR
زکشت از عددی که گفتم با احتساب افزایش سرمایه و سود مجمع حدود 200 درصد سود داد و ازش خارج شدیم سهم جدیدی که میخوام ورود کنم رو فردا شب اعلام میکنم
-
شپلی چرا فروختی سیو سود کردی بگو خدارا شکر
-
Horand
#شفا بدهی دولت کار خودش را کرد؛ پخش دارویی بانک ملی سهامدار غول بنزین ایران شد! https://mawakhabar.ir/?p=80278
-
Horand
#ستاره_خلیج_فارس بدهی دولت کار خودش را کرد؛ پخش دارویی بانک ملی سهامدار غول بنزین ایران شد! https://mawakhabar.ir/?p=80278
-
فزر فزربعدازعبوراز سطح فیبو2.168(11900تومان)در حال پولبک به سطح شکسته شده هست انتظار میرود بعاز اتمام پولبک روند صعودی سهم شروع شود اهداف بلند مدتی سهم 15000و 17000 طبق رسم فیبوبلندمدتی
-
بهروز مولایی
پکویر ای کاروان اهسته ران ارام جانم می رسد. فقط سهامداری کنید دو ماه دیگه سود خوبی به دست خواهید اورد . پرسود باشید دوستان
-
REZA ***
ثشرق دوستان بالاترین قیمت خرید رو کی داره؟ فکر نکنم اندازه من کسی تو ضرر باشه
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
باید مخ کار کنه خب دلار گرون شده با عیار و نهال و سیلور و سینرژی جبران می کنیم حالا یکی عصبی باشه و فحش بده و…مشکلی حل نمیشه باید مخ درست کار کنه
-
ایران وطنم پاره تنم
#کاما سرمایه گذاری وامیر هم عالی عمل کرده سهامدار عمده کاما به نظر می رسه امسال سال کاما و وامیر باشه یه زمانی کاما چشم چراغ بورس بوده کاما و وامیر بود کاما به قیمت 35هزا تومان رفت
-
علی شمشیری
بالبر بالبر باتوجه به سرمایه اندک 64 میلیاردی و رشدعملیات شرکت درسال مالی جاری با اطلاعات اردیبهشت ماه وبررسی تاریخی سهم بنظرمیرسه که درکف قیمتی قرارداشته باشد.نیازبه برسی بیشتر .