جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
hamid | wer2gb5t
۰۹:۱۵:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#وسپه تقریبا دو ماه از بازگشایی میگذره سهم تشتک سازی حداقل 70درصد رشد کرده این نماد نه تنها بازدهی نداشته بلکه منفی هم شده قابل توجه کسانی که میگن بنیادی هست و مخصوصا قابل توجه حقوقی این نماد

لیست اخبار