جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۸:۳۰:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

فزر دوستان عزیز در یک کلام فزر سهم خوبیه ولی باید دیدگاه بالای دوسال داشته باشید به نظر بنده فزر بعد از افزایش سرمایه یه رشد خوبی رو تجربه می کنه . حدود پنجاه درصد . و قبل از به سبد نشستن سهام جایزه شروع به ریزش خواهد کرد . یعنی سه ماهه اینده سبد شما با فزر نهایت ده تا بیست درصد رشد خواهد کرد .

لیست اخبار