غزر با ما باشید زیان نمیکنید. البته به شرط رعایت حد
-
حکشتی با توجه به اخبار و خبر های خوب اقتصادی و توافقها و در کف بودن قیمت حکشتی و تازه باز شدن نماد بعد از 3 ماه که از رشد شاخص و سود بالای 50 درصدی جا موند شک ندارم فعلا فرصت خرید به کسی نده خدا شاهده 1500 تومان برای این نماد هیچ هست ، فقط کافیه روابط بین المللی و تجارت شروع بشه ، اونوقت می فهمیم که حکشتی چی هست
-
تلیسه سلام یک تحلیلی ازروندبگذارید ممنونم
-
TNT
#فروی افزایش سرمایه توی این شرایط فایده ای به حال سهامدار نداره. سهم باید به ارزش واقعی خودش برسه بعد اگه می خوان افزایش سرمایه بدن خوبه. فعلا برای سهم زوده.
-
حکشتی یا شبندر؟؟
-
شبندر دوستان 13 و14 تیر بورس فعال هست یا تعطیله؟
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#SEI/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
وبملت افزایش قیمت تتر، روی بورس و خصوصا وبملت چه تاثیری داره دوستان؟ راهنمایی کنین
-
محمدرضا ABC
میدکو سقف قبلی 1200
-
عیار فملی ذات اون دلاریه ،مس جهانی با چی هست ؟ دلاره خوب
-
مسعود دهقانی
ثبهساز گزارش خرداد بیاد میشه گفت 6 ماهه چقدر میسازه فعلا تا الان حدود 50 سود ساخته