فملی این داستان مجمع رفتن رو خواهشن یکی توضیح بده که اصولا شره یا خیره چون نظرات دوستان مختلفه ، کسی که سر رشته کار رو داره و با تجربه تره لطف کنه توضیح بده که واقعا خبره .
-
عدنان جعاوله
فزر از من به شما به حرف کسی گوش نکنید . ازمون و خطا بزنید با جمله های زیبا به سراغ یک سهم نروید اموزش ببین دوسال . بقیه عمرت رو استفاده کن
-
مسعود دهقانی
دزاگرس سهام دار حقیقی درصدی 800 هزار خرید کرد 8 دستور بهش رسید
-
کپسول اقتصادی
[حکم عزل مدیرعامل صبا انرژی متوقف شد](https://namadeghtesad.ir/?p=66779) بررسی های اختصاصی نماد اقتصاد نشان می دهد حکم برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی که از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری صادر شده بود، ساعاتی پس از ابلاغ با مانع قانونی مواجه شده و اجرای ان متوقف شده است. https://ble.ir/Namad_Eghtesad ✅مشروح خبر: https://namadeghtesad.ir/?p=66779
-
ثشرق هفته اینده پله ای در چهار نوبت ورود کنید زیر 1600 نمیاد سهم✋️✋️✋️
-
مسعود دهقانی
کپارس سهم درگیر مقاومت 1000 هست در صورت تثبیت میریم برای 1200
-
مسعود دهقانی
فسوژ شایعات تقسیم سود 10 درصدی برای امسال باعث خراب شدن روند سهم شد و فشار فروش گرفت حال باید دید 1 شنبه چیکار میکنن من بشخصه 3 شنبه میانگین 1054 اضاف کردم
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03
-
باشگاه بورس
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03
-
روح اله افشار
فزر دقیقا ، اقا سعید 👌🌹 برای همین ، من همیشه تمام سناریوها رو محتمل می دونم و به هر سناریویی وزن درصدی میدم و طبق شخصیت ، شرایط اقتصادی و تحلیل خودم ، سبد می چینم🤚🌹 دیگه سن و شرایطی نیستم که بخوام هیجان و ریسک بکنم 🤚 اصطلاحا ، شب ها ، اروم می خوابم ❤️🧿🤚 رهرو ان نیست که گه تند و گه اهسته رود رهرو ان ست که اهسته و پیوسته رود
-
Boursight
با توجه به اینکه #وپارس و #وگردش جز سهام اصلی مورد تایید ما هستن و قبلا هم چارت بلندمدت شون بررسی شده سعی میکنم چارت شونو اپدیت کنم فقط