سهم پررنگ صادرات در عملکرد مالی «غمایه» به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت خمیرمایه رضوی با نماد «غمایه» که در بازار سرمایه ایران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. این شرکت در گروه محصولات غذایی به جز قند و شکر طبقه بندی می شود. https://www.bourse24.ir/news/358520/
-
فزر یه خبری شده که تتراینطوری میره بالاتافردامعلوم میشه
-
ساسان
#اروند 😭
-
وبملت دوستان من ضملت خریدم سررسید 24 تیر هست والان ضررم بنظرتون میره بالا یا بفروشم؟
-
آپشن و سهام مستعد
✅ نشست خبری #سایپا توضیحات مدیران سایپا در خصوص اخرین وضعیت واگذاری سهام تودلی سایپا بیاتی ، معاون اقتصادی سایپا : بخشی از سهام وثیقه ازاد شده و در حال جایگزینی باقیمانده وثایق نزد بانک تجارت هستیم در حال حاضر هیچ مانع دیگری برای واگذاری سهام تودلی سایپا وجود ندارد به موازات با بورس تهران ، قرارداد واگذاری بلوک سهام شامل شرایط واگذاری و اطلاعیه واگذاری و انتخاب کارگزار عرضه کننده را انجام دادیم ♻️ #خساپا #ورنا #وساپا ♻️
-
فملی شنبه صف خربد💚💚
-
شفن یه نفر با دلیل قانع کننده بگه این سهم به ارزش سبد بورسیش میرسه یا بدلیل زیان ده بودن ممکنه قید سبد بورسیش بزنه؟ 36 درصد تا الان اختلاف وچود داره
-
فزر عیارشمبه مثبت چهاره فزرم مثبت میشه احتمالاخروج پول ازسهام وورودبه طلاروداریم
-
غالبر اسم سهم بد در رفته کلا هم طی ماه و سال زیان ده بود . از هرجایی هم سهم بلندش کنن زیر اولین مقاومت ولش میکنن و خدافظی . ضمنا با شعار سهم حرکت نمیکنه فقط پول گنده محرک این سهمه
-
سیاوش داوری
شگستر نشست خبری پرسش و پاسخ شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (شگستر) 14 اسفند 1403 را ببینید شخصی بنام زمانی فرد (از کارگزاری مفید) از شیدانی مدیرعامل بی کفایت شگستر این سوال مهممممم را مطرح کرد که اگر شگستر فقط داره از اختلاف نرخ ترجیهی و بازار ازاد ذرت سود میبره؟؟؟ و اگر روزی این اختلاف قیمت از بین رفت چه میشه؟ شگستر با زیان تولید میکنه؟؟؟ سوال به این مهمی را شیدانی با هوچی گری و شلوغ کاری میپیچونه و الان این اتفاق افتاده ! شگستر ذرت را 52600 تومن میخره و اتانول را 117 هزار تومن و کنجاله را 62 هزار تومن میفروشه از هر 2.7 کیلو ذرت یک کیلو کنجاله و یک لیتر اتانول میسازه هزینه خرید این مقدار ذرت 142 هزار تومنه و با احتساب 20 درصد هزینه های سربار تولید شامل حقوق دستمزد انرژی به 170 هزار تومن میرسه بهای فروش یک کیلو اتانول 117 هزار تومنه بنابراین هر لیترش میشه 93000 تومن به علاوه 62000 تومن کنجاله میشه 155 هزار تومن! شگستر داره هر واحد محصول را با 15000 تومن زیان تولید میکنه چطور شرکتها و حقیقی هایی که سرمایه گذاری کلان در این شرکت پروژه کرده اند و سهامدار درصدی هستند یقه مدیرعامل را نمیگیرند؟ ایا در این بازی زیانده نشان دادن شرکت سهم المنفعه دارند؟ شیدانی باید پاسخگو باشه
-
سهامدار مسدود شده
#شگستر نشست خبری پرسش و پاسخ شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (شگستر) 14 اسفند 1403 را ببینید شخصی بنام زمانی فرد (از کارگزاری مفید) از شیدانی مدیرعامل بی کفایت شگستر این سوال مهممممم را مطرح کرد که ایا شگستر فقط داره از اختلاف نرخ ترجیهی و بازار ازاد ذرت سود میبره؟؟؟ و اگر روزی این اختلاف قیمت از بین رفت چه میشه؟ شگستر با زیان تولید میکنه؟؟؟ سوال به این مهمی را شیدانی با هوچی گری و شلوغ کاری میپیچونه و الان این اتفاق افتاده ! شگستر ذرت را 52600 تومن میخره و اتانول را 117 هزار تومن و کنجاله را 62 هزار تومن میفروشه از هر 2.7 کیلو ذرت یک کیلو کنجاله و یک لیتر اتانول میسازه هزینه خرید این مقدار ذرت 142 هزار تومنه و با احتساب 20 درصد هزینه های سربار تولید شامل حقوق دستمزد انرژی به 170 هزار تومن میرسه بهای فروش یک کیلو اتانول 117 هزار تومنه بنابراین هر لیترش میشه 93000 تومن به علاوه 62000 تومن کنجاله میشه 155 هزار تومن! شگستر داره هر واحد محصول را با 15000 تومن زیان تولید میکنه چطور شرکتها و حقیقی هایی که سرمایه گذاری کلان در این شرکت پروژه کرده اند و سهامدار درصدی هستند یقه مدیرعامل را نمیگیرند؟ ایا در این بازی زیانده نشان دادن شرکت سهم المنفعه دارند؟ شیدانی باید پاسخگو باشه