جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
REZA | rezahani
۱۹:۲۱:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

کیسون سه سال هست که در این صفحه کیسون 20 میلیون دلاری چه ها که نمیکنه تو همین سه سال فملی . شتران . شپنا و… چه کردند؟ سهم های،کوچک مثل سیمانی ها . دارویی و… چه کردند؟ کیسون جز حبس پول چه فایده ای برای متضررین داشته؟ کمی تامل لطفا

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار