جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amirkkp
۱۸:۰۹:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

اهرم چون بورس فعلا به خاطر تورم داره رشد میکنه از شنبه که خروج پول داشت گفتم که روند همچنان صعودیه جای نگرانی نداره اما این موج دوم که تازه شروع شده به نظرم زمانی که در صف خرید ها حجم بخوره میتونه اصلاح بیشتری از این بار داشته باشه

لیست اخبار