جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
خوش شانس بورس | rooki1878
۱۹:۳۱:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#اروند دوستان من الان چند روزه چشمم رو ارونده که اگه صفش باز بشه سنگین بخرم. امروز توی کانالها دیدم که دارن سیگنال میکنن به چشم خرید در منفی و فروش در مثبت. دو تا نکته داره. اول اینکه همه میدونن قراره صف خرید بشه اما زمانش رو نمیدونن. دوم اینکه کلی نوسانگیر منتظر هستن لذا اگر صفش جمع شد به نظر من احتمال زیاد تا یک مثبت میاد و دوباره صف فروش میشه . پس حواستون باشه ممکنهدنوسانگیرها دفعه اول خالی کنن. یعنی اگه چشم باز کردید و دیدید صف جمع شده هل نشید روی مثبت 1 بخرید احتمال اینکه دوباره صف فروش بشه زیاده. تمام اینها فقط تحلیل بود نه پیش گویی. باشد که رستگار شوید…

لیست اخبار