جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| fp1517
۱۹:۳۱:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ورنا دوستان میگن اشتباه کردی فروختی یک نگاه به کلیت بازار و شاخص بکنید،تمام نمادها بلا استثنا کم کم در بدترین حالت 40 درصد رشد کردن.س ولی قیمت الان ورنا بعد بازگشایی بورس،بازدهیش صفر درصده، خوشبینانه با خبر واگذاری نهایت ده روز ما میگیم صف خرید پی در پی باشه که اونم محال ممکنه،میشه 30 درصد، ولی باز نگاه به کلیت بازار بکنی می بینی صد در صد عقبی و سهم هیچ رشدی نکرده با رشد شاخص و بازار ورنا صفر تابلو یا منفیه با اصلاح شاخص ورنا پیشقدم تو صف فروش این چجور بازیگر و حقوقیه که اجازه رشد به سهم نمیده بعد بخود رکب بزنه و یکدفعه سهم و شارپ ببره بالا، یکم منطقی فکر کنیم،تو این بازار خوب و سرسبز ورنا افتضاح عمل کرده حالا شاخص بخواد اصلاح یا استراحت کنه فکر کنید ورنا چجوری عمل میکنه من که با ضرر خروج زدم انشاا.. دوستان به سود برسن و باعث خیر و برکت بشه براشون. یا علی

لیست اخبار