وسدید به نظرم فعلا وارد وسدید نشید صبر بکنید اگه رفت بازار بالاتر شاید شفاف سازی بکنه کسایی که می خوان وارد بشن نیان سمت این سهم گیر میکنن اعصابشون داغون میشه دکمه فروش را میزنن از بقیه بازار جا میمونن یعنی ممکنه شاخص بشه 8میلیون وسدید زیر 200صبر کنید وقتی حجمهای میلیاردی زد بخرید نترسید خیلی راه میده ما که بیچاره شدیم نمی تونیم الان بفروشیم
-
شفن یه نفر با دلیل قانع کننده بگه این سهم به ارزش سبد بورسیش میرسه یا بدلیل زیان ده بودن ممکنه قید سبد بورسیش بزنه؟ 36 درصد تا الان اختلاف وچود داره
-
فزر عیارشمبه مثبت چهاره فزرم مثبت میشه احتمالاخروج پول ازسهام وورودبه طلاروداریم
-
غالبر اسم سهم بد در رفته کلا هم طی ماه و سال زیان ده بود . از هرجایی هم سهم بلندش کنن زیر اولین مقاومت ولش میکنن و خدافظی . ضمنا با شعار سهم حرکت نمیکنه فقط پول گنده محرک این سهمه
-
سیاوش داوری
شگستر نشست خبری پرسش و پاسخ شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (شگستر) 14 اسفند 1403 را ببینید شخصی بنام زمانی فرد (از کارگزاری مفید) از شیدانی مدیرعامل بی کفایت شگستر این سوال مهممممم را مطرح کرد که اگر شگستر فقط داره از اختلاف نرخ ترجیهی و بازار ازاد ذرت سود میبره؟؟؟ و اگر روزی این اختلاف قیمت از بین رفت چه میشه؟ شگستر با زیان تولید میکنه؟؟؟ سوال به این مهمی را شیدانی با هوچی گری و شلوغ کاری میپیچونه و الان این اتفاق افتاده ! شگستر ذرت را 52600 تومن میخره و اتانول را 117 هزار تومن و کنجاله را 62 هزار تومن میفروشه از هر 2.7 کیلو ذرت یک کیلو کنجاله و یک لیتر اتانول میسازه هزینه خرید این مقدار ذرت 142 هزار تومنه و با احتساب 20 درصد هزینه های سربار تولید شامل حقوق دستمزد انرژی به 170 هزار تومن میرسه بهای فروش یک کیلو اتانول 117 هزار تومنه بنابراین هر لیترش میشه 93000 تومن به علاوه 62000 تومن کنجاله میشه 155 هزار تومن! شگستر داره هر واحد محصول را با 15000 تومن زیان تولید میکنه چطور شرکتها و حقیقی هایی که سرمایه گذاری کلان در این شرکت پروژه کرده اند و سهامدار درصدی هستند یقه مدیرعامل را نمیگیرند؟ ایا در این بازی زیانده نشان دادن شرکت سهم المنفعه دارند؟ شیدانی باید پاسخگو باشه
-
سهامدار مسدود شده
#شگستر نشست خبری پرسش و پاسخ شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (شگستر) 14 اسفند 1403 را ببینید شخصی بنام زمانی فرد (از کارگزاری مفید) از شیدانی مدیرعامل بی کفایت شگستر این سوال مهممممم را مطرح کرد که ایا شگستر فقط داره از اختلاف نرخ ترجیهی و بازار ازاد ذرت سود میبره؟؟؟ و اگر روزی این اختلاف قیمت از بین رفت چه میشه؟ شگستر با زیان تولید میکنه؟؟؟ سوال به این مهمی را شیدانی با هوچی گری و شلوغ کاری میپیچونه و الان این اتفاق افتاده ! شگستر ذرت را 52600 تومن میخره و اتانول را 117 هزار تومن و کنجاله را 62 هزار تومن میفروشه از هر 2.7 کیلو ذرت یک کیلو کنجاله و یک لیتر اتانول میسازه هزینه خرید این مقدار ذرت 142 هزار تومنه و با احتساب 20 درصد هزینه های سربار تولید شامل حقوق دستمزد انرژی به 170 هزار تومن میرسه بهای فروش یک کیلو اتانول 117 هزار تومنه بنابراین هر لیترش میشه 93000 تومن به علاوه 62000 تومن کنجاله میشه 155 هزار تومن! شگستر داره هر واحد محصول را با 15000 تومن زیان تولید میکنه چطور شرکتها و حقیقی هایی که سرمایه گذاری کلان در این شرکت پروژه کرده اند و سهامدار درصدی هستند یقه مدیرعامل را نمیگیرند؟ ایا در این بازی زیانده نشان دادن شرکت سهم المنفعه دارند؟ شیدانی باید پاسخگو باشه
-
خبهمن انشاالله هفته اینده کامل مثبت
-
« یاحسین »
مسول صندوق کانال: دوستان بخاطر اختلالات بانکی فعلا تراکنش بانکی مقدور نیست در اولین فرصت که مشکل برطرف بشه تبرک سفره اقا سیدالشهدا حتما به حساب بانکی شما عزاداران حسینی ریخته خواهد شد .
-
عیار فملی تو یک سال بالای 200 درصد سود داده و این ریزش ها و اصلاح ها طبیعیه
-
عیار فملی بد کرد صف فردش شد
-
Sorena Drml
عیار بنظر من شنبه پول های خوبی از بعضی سهام ها قسمت صندوق های نقره و طلا میاد ،،مراقب باشید بلایی ک همین چند روز پیش سر سهامداران فملی اومد سرتون نیاد هفته اینده ،،،نظر شخصی خودتون تحقیق کنید