جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ebra63
۱۹:۳۲:۲۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسدید به نظرم فعلا وارد وسدید نشید صبر بکنید اگه رفت بازار بالاتر شاید شفاف سازی بکنه کسایی که می خوان وارد بشن نیان سمت این سهم گیر میکنن اعصابشون داغون میشه دکمه فروش را میزنن از بقیه بازار جا میمونن یعنی ممکنه شاخص بشه 8میلیون وسدید زیر 200صبر کنید وقتی حجمهای میلیاردی زد بخرید نترسید خیلی راه میده ما که بیچاره شدیم نمی تونیم الان بفروشیم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار