غزر کترام . رو سوال کردند دوست عزیز کترام میتونه تا محدوده 220 تا 240 برای خرید جذاب باشه فعلا اصلاح لازم داره
-
MAHSHA
#وبملت پاسخ به توییت زیر: اگر فرض کنیم سود ناشی از تسعیر نرخ ارز در سال های بعد تکرار نشود، باید دید علت عدم تکرار چیست. اگر این موضوع ناشی از ثبات اقتصادی، کاهش نوسانات ارزی، رفع کامل تحریم ها، بازگشت ایران به شبکه سوییفت و تسهیل تجارت بین المللی باشد، اتفاقاً این سناریو می تواند برای بانک ها از جمله وبملت بسیار مثبت تر از سود یک باره تسعیر ارز باشد. در چنین شرایطی حجم مبادلات ارزی، درامدهای کارمزدی بین المللی، گشایش اعتبارات اسنادی، نقل وانتقالات مالی و تامین مالی تجارت خارجی رشد قابل توجهی خواهد داشت و بانک ها از محل عملیات واقعی و پایدار درامد کسب می کنند؛ درامدی که معمولاً کیفیت بالاتری نسبت به سود ناشی از تسعیر دارد. بنابراین صرف اینکه بخشی از سود امسال از محل تسعیر بوده، لزوماً جای نگرانی ندارد. اگر دری از محل تسعیر بسته شود اما اقتصاد کشور به سمت عادی سازی روابط مالی و تجاری حرکت کند، درهای بزرگ تری از محل درامدهای عملیاتی و ارزی پایدار به روی بانک ها باز خواهد شد. نگران نباشید؛ «خداوند اگر دری را به حکمت ببندد، در دیگری را به رحمت می گشاید.»
-
فرزاد
#وبملت تا جایی که من یادم میاد قبل مجامع ملت میگن قراره سود خوب تقسیم بشه میره مجمع 10 تومنی تقسیم میشه برمیگرده افزایش سرمایه میده ،سهام جایزه میشینه به پورتفوی وتمام میره برای سال بعد
-
رویال بورس
🟢 خرید های سنگین گروهی ؛ #وغدیر #وبملت #وپاسار #تاپیکو #فارس 🗓1405/04/02 @Royalbourse_ir
-
ایران وطنم پاره تنم
#شمواد هزار ماشاالله به شرکت شمواد مر ماه اش بهتر از ماه دیگر خوش به سعادت سهامداران اش در خرداد ماه هم صد در صد رشد داشته به زودی در بازار بالاتری خواهیم دید
-
روهان
خزامیا احساس میکنم دارم دلار هزار تومنی جمع میکنم
-
ورنا دوستان میگن اشتباه کردی فروختی یک نگاه به کلیت بازار و شاخص بکنید،تمام نمادها بلا استثنا کم کم در بدترین حالت 40 درصد رشد کردن.س ولی قیمت الان ورنا بعد بازگشایی بورس،بازدهیش صفر درصده، خوشبینانه با خبر واگذاری نهایت ده روز ما میگیم صف خرید پی در پی باشه که اونم محال ممکنه،میشه 30 درصد، ولی باز نگاه به کلیت بازار بکنی می بینی صد در صد عقبی و سهم هیچ رشدی نکرده با رشد شاخص و بازار ورنا صفر تابلو یا منفیه با اصلاح شاخص ورنا پیشقدم تو صف فروش این چجور بازیگر و حقوقیه که اجازه رشد به سهم نمیده بعد بخود رکب بزنه و یکدفعه سهم و شارپ ببره بالا، یکم منطقی فکر کنیم،تو این بازار خوب و سرسبز ورنا افتضاح عمل کرده حالا شاخص بخواد اصلاح یا استراحت کنه فکر کنید ورنا چجوری عمل میکنه من که با ضرر خروج زدم انشاا.. دوستان به سود برسن و باعث خیر و برکت بشه براشون. یا علی
-
خوش شانس بورس
#اروند دوستان من الان چند روزه چشمم رو ارونده که اگه صفش باز بشه سنگین بخرم. امروز توی کانالها دیدم که دارن سیگنال میکنن به چشم خرید در منفی و فروش در مثبت. دو تا نکته داره. اول اینکه همه میدونن قراره صف خرید بشه اما زمانش رو نمیدونن. دوم اینکه کلی نوسانگیر منتظر هستن لذا اگر صفش جمع شد به نظر من احتمال زیاد تا یک مثبت میاد و دوباره صف فروش میشه . پس حواستون باشه ممکنهدنوسانگیرها دفعه اول خالی کنن. یعنی اگه چشم باز کردید و دیدید صف جمع شده هل نشید روی مثبت 1 بخرید احتمال اینکه دوباره صف فروش بشه زیاده. تمام اینها فقط تحلیل بود نه پیش گویی. باشد که رستگار شوید…
-
روهان
خزامیا ممنونیم که سهامتون رو با تخفیف 99.99 درصدی تقدیم میکنید
-
.Behnam Khodaverdi
فاراک عجب ، حقوقی میخوره دیگه همیشه رفتار حقوقی رو ولش کنید
-
Fbipolice11 .....
فولاد اینجا هم از سهامداران مایه گذاشت…