خزامیا ممنونیم که سهامتون رو با تخفیف 99.99 درصدی تقدیم میکنید
-
سیگنال
«اردستان» با رشد 35 درصدی به استقبال تابستان رفت صفحه اصلی اخبار Bourse24 Ads 304 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سیمان اردستان (سهامی عام) که با نماد «اردستان» در بازار سرمایه ایران در حال دادوستد است، گزارش عملکرد ماهیانه و سه ماهه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را منتشر کرد. 02 تیر 1405 ساعت 16:01 کدال نگر «اردستان» با رشد 35 درصدی به استقبال تابستان رفت به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت سیمان اردستان (سهامی عام) که با نماد «اردستان» در بازار سرمایه ایران در حال دادوستد است، گزارش عملکرد ماهیانه و سه ماهه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را منتشر کرد. این شرکت که بخش بزرگی از درامد عملیاتی خود را از تولید و فروش سیمان فله ای در بازارهای داخلی تامین می کند، بار دیگر توانمندی خود را در مدیریت زنجیره فروش به اثبات رساند. ساختار مالکیت شرکت سیمان اردستان با حضور سهامداران عمده ای نظیر «شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری» (با تملک حدود 10 درصد از سهام)، نویدبخش ثبات مدیریتی برای سهامداران خرد است. بر اساس اخرین گزارش های مالی، سرمایه ثبت شده این شرکت 227 میلیارد تومان است که با توجه به ارقام فروش، حاشیه سود مناسبی را برای سهامداران ایجاد کرده است. عملکرد مالی؛ روندی رو به رشد در بهار مطابق با گزارش منتشرشده در سامانه کدال، سیمان اردستان در خرداد ماه موفق شد درامدی معادل 271 میلیارد تومان را شناسایی کند. این رقم که حاصل فروش محصولات اصلی شرکت، یعنی سیمان فله ای و سیمان پاکتی است، نسبت به ماه قبل با رشد همراه بوده که نشان دهنده پایداری تقاضا در بازار مصرف کننده نهایی است. با احتساب درامد خرداد ماه، مجموع درامدهای عملیاتی «اردستان» در بازه سه ماهه نخست سال جاری به رقم 643 میلیارد تومان رسیده است. بررسی کارنامه این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، از رشد چشمگیر 35 درصدی درامدهای عملیاتی حکایت دارد که این رشد، نشان دهنده افزایش حجم تولید، بهینه سازی قیمت فروش یا بهبود مدیریت توزیع در سال جدید است.
-
izadi
#تپولا در هر دو حالت هر سهم تپولا چندین برابر قیمت الانش خواهد شد
-
تحلیل تکنیکال بنیادی سرو
کاسپین تحلیل بنیادی اپدیت سود سال 1405 : 732 ت پی بر ای تحلیلی : 3 پ.ن : کاسپین هم از اون سهمایی هست که فروشی نیست ، مگر اینکه خیلی اورولیو بشه
-
محمدعلی اکبری
ارزش مسکن شنبه یه مثب3 میزنه بعد تصمیم می گیره بره بالا یا روند نزولی. به تصمیم شاخص کل بستگی داره که مقاومت 5میلیون و 180 و رد کنه پرقدرت یا نه
-
محمد حسن
#شلرد نفت از 110 دلار برگشت 68 بخاطر باز شدن تنگه هرمز و امضای تفاهم نامه. دلار از 150 برگشت 166 تومن بخاطر همون تفاهم نامه. چرا ؟! چون .. کی ضد بورسه و وی پشت طلا هست ؟!
-
شعلههای خیال ' آموزش نویسندگی
از الان اینجا باشه لزومی نداره کل پارتا رو بخونین از هرجا تونستید بخونین💞✨
-
آقا حمید
چدن احتمالا این دی پی اس میره برای گزارش سه ماهه باید فسازان پرداخت کنه نه فقط تصمیم تا تو چدن منعکس شه
-
اهرم کاملا شرایط رشد اهرم با شرایط بنیادی واگرایی منفی داره پتروشیمی ها تکلیف گزارش 3 ماهه شون مشخص نیست فملی که سنگین در پورتفوی اهرم هست پی ای به شدت بالایی گرفته و مس هم امروز سقوط کرد حواس تون باشه شاید اهرم رو شنبه صف خرید هم ببینید ولی تله هست اهرم اصلا شرایط شکست 5000 رو نداره
-
سهام سیمانی سیمانا چه اینده ای داره اصلاح یا رشد
-
سصفها با افزایش تتر به بالای170 ؛ صددرصد از شنبه حداقل 40 درصد رشد خواهیم داشت