#DEXE لانگ ورود: مارکت حدضرر: 16/7 اهرم: 5-10
-
ProBankiInvest |اقتصاد و سرمایه
📌صندوق های ارزی و پاسخ به ابهام ها! 🔹 این صندوق ها چکار می کنن؟ دو صندوق ارزی جدید با مجوز اولیه سازمان بورس راه اندازی می شوند تا ارزهای راکد مردم و شرکت ها را جذب و در پروژه های مولد، به ویژه صادرات محور، سرمایه گذاری کنند. 🔹 سود دارند؟ بله. به گفته مسیولان، سرمایه گذاران علاوه بر حفظ دارایی ارزی خود، امکان کسب بازده ارزی نیز خواهند داشت. 🔹 واریز و برداشت چگونه است؟ سرمایه گذار می تواند ارز را به صورت اسکناس یا حواله وارد صندوق کند و هنگام خروج نیز در صورت تمایل، همان گونه ارز خود را دریافت کند. 🔹 مبنای ارزش صندوق چیست؟ هر صندوق یک ارز مشخص (مثلاً دلار یا یورو) را به عنوان ارز پایه انتخاب می کند و تمام محاسبات، دریافت ها و پرداخت ها بر اساس همان ارز انجام می شود. 🗣️ علی اکبر ایرانشاهی: «تمام دریافت ها، پرداخت ها و سرمایه گذاری های صندوق بر مبنای همان ارز انجام خواهد شد.» 🔹 مزیت نسبت به نگهداری ارز در خانه یا حساب چیست؟ امنیت بیشتر، مدیریت حرفه ای، نظارت سازمان بورس، شفافیت اطلاعاتی و امکان کسب سود ارزی بدون نیاز به معامله مستقیم در بازار. 🗣️ ایرانشاهی: «یکی از مهم ترین اهداف تاسیس این صندوق ها، استفاده از منابع ارزی راکد و هدایت این منابع به سمت فعالیت های مولد اقتصادی است.» 📌 در مجموع، این صندوق ها قرار است به دارندگان ارز امکان دهند بدون فروش دارایی ارزی خود، از ان بازده کسب کنند و همزمان منابع ارزی را به سمت تامین مالی اقتصاد هدایت کنند. ProBankiInvest http://t.me/probankiinvest
-
سعید سلامی
وسبحان فشار فروشی توی سهم دیده نمیشه . زیر 190 جذابه برای خرید
-
شتران همه اماده برای سفارش سرخطی خرید
-
بترانس بترانس بعد از جنگ فقط 28 درصد صعود قیمتی داشته ولی همه سهم ها بعد از جنگ حداقل یک افشا الف زدند و حداقل بالای 60 درصد صعود قیمتی داشتند
-
بترانس بترانس الان در نیمه دوم صعود پر فشار موج بزرگ سوم قرار گرفته و حداقل 30 درصد متوالی صعود شارپ خواهد کرد .
-
NIMA
شپلی دیروز دو تا حقیقی درصدی طبق روال گذشته خرید سنگین 14 میلیون و 3/8 میلیون داشته اند
-
ددام 74 تومن سود داد.بازگشایی باشکوه
-
Mehdi
افق من سالهاست توی بورسم، بدون شک یکی از بهترین نمادهای بورس افق هست. حقوقی هاش هم میدونن دارن چکار و همیشه حمایت کامل از روند سهم رو دارند. با خیال راحت سهامداری کنید که هر اصلاحی زود پس گرفته میشه
-
بورس۲۴ | Bourse24
رصد اخرین تحرکات حقوقی ها در بورس اشخاص حقیقی #فجام می فروشند #ونیکی خریدار #ساروم و #شنفت است زیرمجموعه های بانک سامان خریدار #کهمدا و #تپمپی است #الیاژ خریدار #فسپا است چند شخص حقیقی هم #فسپا می خرند صندوق های #مفید و #پارسیان فروشنده #سپید هستند شخص حقیقی در صف فروش #ستران خریدار بود #شهر خریدهای محدود در #دکپسول دارد صندوق های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، خریدار #غمینو هستند. #وسبحان همچنان #کفراح می خرد صندوق اهرمی #بیدار ، #شاملا خرید @bourse24ir
-
Farzin Rajabzade
فزر فقط در صورتی رشد میکنه که موج طلا شزوع بشه، فعلا نخرید ، صندوق طلا به شدت جذاب تر هست ، از سقف 30 درصد اصلاح کرده، ولی فزر 30 درصد رشد کرده، وسلام