شپلی دیروز دو تا حقیقی درصدی طبق روال گذشته خرید سنگین 14 میلیون و 3/8 میلیون داشته اند
-
Mohammad
#ساوه چه خبره هر روز برای صف از هم سبقت میگیرید از صف بیایید بیرون تا سهم روان بشه بعدش ی تصمیم درست بگیرید… گزارش تولید و فروش خرداد ماه سیمانی ها عالیه
-
HD+
#کرمان تعداد کسانی که کرمان رو فروختند و نگران ما سهامداران هستند، از خود سهامداران بیشتر شده. مرسی که هستید. :)
-
بکاب اینجا ها بکاب نخری ضرر کردی قبلا انرژی هم اینجوری بود الان ببین چه شارپ سنگینی داره میزنه
-
muhammad
سقاین کاش خیلی خیلی بیشتر میخریدم از این سهم
-
فملی صف خرید پررقدرت فملی
-
سعید
#کرمان کل بازار رو چند روز عمدا منفی کردن تا از ملت نوسان بگیرن بورس ایران با عرضه و تقاضا جلو نمیره ،روندش طبیعی نیست ،همه ش دستکاریه
-
ALEN DELON
#کوثر فعلا 2 یا 3 روز صف فروش داره
-
Mahmedali
#ذوب ذوب هدف اول 60 هدف دوم 100 سوخت این اتفاق : سودساز شدن ذوب
-
شارلوت
#شلرد مجید جان… کامنتتو بازر نشر کردم ولی نشست رو صفحه… نوشتی که سهم پدر مادر فروختم برم شلرد بدرد نخور بخرم… این خودش گواه بر اینه که کلا تند و تیز صحبت میکنی… شما منو نمیشناسی چون اکانتمو عوض کردم ولی من شما رو میشناسم.. لطفا یه گوشه بشین ماستتو بخور ..باریکلا بهت که 1 تومن رو کردی 10000000000 دلار… از فتوحاتت کسی بخواد بخونه میره صفحتو میخونه…
-
خان بزرگ۲
#وفتخار سهم کوچک و سودساز ..سهم خشک شد برای رشد شارپ و اهداف 200 الی 290 تومان