جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Mehdi | mehdi.1324
۰۶:۵۱:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

افق من سالهاست توی بورسم، بدون شک یکی از بهترین نمادهای بورس افق هست. حقوقی هاش هم میدونن دارن چکار و همیشه حمایت کامل از روند سهم رو دارند. با خیال راحت سهامداری کنید که هر اصلاحی زود پس گرفته میشه

لیست اخبار