رصد اخرین تحرکات حقوقی ها در بورس اشخاص حقیقی #فجام می فروشند #ونیکی خریدار #ساروم و #شنفت است زیرمجموعه های بانک سامان خریدار #کهمدا و #تپمپی است #الیاژ خریدار #فسپا است چند شخص حقیقی هم #فسپا می خرند صندوق های #مفید و #پارسیان فروشنده #سپید هستند شخص حقیقی در صف فروش #ستران خریدار بود #شهر خریدهای محدود در #دکپسول دارد صندوق های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، خریدار #غمینو هستند. #وسبحان همچنان #کفراح می خرد صندوق اهرمی #بیدار ، #شاملا خرید @bourse24ir
-
ایلان ماسک
وبملت امروز فرصت خرید است حتما میخرم
-
کگهر خوب شکر خدا افشا الف زد به امید خدا با گپ بالا باز بشه از ضررمون کمی جبران بشه تو این سهم پرسود باشید همگی
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس دنبال پی بر بی نباشید چارت رو تحت نظر بگیرید چیزی که رفته ایا بخواهد گشت یا نه ، اینو بانک مرکزی مشخص خواهد کرد
-
Ali Mahmoodi
سصوفی دوستان حتما امروز با امور سهام شرکت تماس بگیرین بابت بهونه ای که برای واریز سود اوردن
-
مرتضی
حکشتی با توجه به تعطیلات سه روز اخر هفته به نظرتون قطعا امروز حجم فروش بالاتر میره هر چند این سهم تازه باز شده رشدی نکرده
-
تکشا سلام و صبح بخیر خدمت دوستان همیشه دست به ماشه، اماده باشید تا دقایقی دیگه برید در صف فروش سفارش گذاری کنید و سهم رو همچنان قفل نگه دارید، خدای نکرده کوتاهی نباشه و به حرف بقیه هم بابت لغو سفارش یا نرفتن در صف فروش گوش نکنید
-
رضا علیزاده اعتمادی
وبملت سلام دوستان من صبح همگی بخیر بدون هر مقدمه ای نظر کلی خودم در مورد این سهم را خدمتتان عرض می کنم . برداشت شخصی من: وبملت امروز دیگر یک سهم صرفاً «تجدید ارزیابی محور» نیست؛ به تدریج در حال تبدیل شدن به یک بانک سودساز با ترازنامه قوی تر است. برای همین از نگاه بنیادی، سهم را بیشتر در دسته «نگهداری و انباشت در اصلاح ها» قرار می دهم تا سهمی برای خروج و فروش هیجانی. پرسود باشید و خرم و شاد .
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس حتی تحت نظر بانک مرکزی هم هست تا مشخص بشه چه کارهایی کرده ، همه چی باید مشخص شه
-
Pure 99.1%
#شلرد چار پنج ساله این سهم رو دارم فقط منتظرم به قیمتی برسه که از شررش خلاص بشم، این مدل سهام رو دیگه من نمیخرم ، بیش از 99 درصد شرکتهای بورس رو دیگه اصلا نگاه هم نمیکنم مثل پالایشیها، بانکیها، فولاد، اکثر پتروشیمیها، هلدینگها، نیروگاهی و خیلیای دیگه
-
حمید جباری
خگستر سلام دوستان عزیز صبحتون بخیر تحلیل ماهانه چارت خگستر بروزرسانی شد بسیار سهم ارزنده ای هست خودم تو سبد دارم داره از فشردگی چند ساله خارج میشه و یک رشد حدود 10 برابر برای دو سال اینده در انتظارش هست توضیحات چارت رو با دقت بخونید انشالله که براتون مفید باشه در هر فرصت می تونید یک پله خرید کنید.