جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
میلاد عزیزی | dariushbagheri_57
۰۷:۱۳:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

اهرم به جز انرژی که همیشه صف خرید هست و 60 درصد پایین تر سیگنال خرید کردیم و دیروز هم پالایش را با انرژی عوض کردیم چون از رشد حداقل 100درصدی سهم اگاه هستیم بقیه بازار نوسانی یک روز مثبت یک روز منفی است 💚💚💚💚

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار