اهرم به جز انرژی که همیشه صف خرید هست و 60 درصد پایین تر سیگنال خرید کردیم و دیروز هم پالایش را با انرژی عوض کردیم چون از رشد حداقل 100درصدی سهم اگاه هستیم بقیه بازار نوسانی یک روز مثبت یک روز منفی است 💚💚💚💚
-
Hasan Hasan
غناب وقتی میره پایین جوری پایانی رو پر می کنه که به کف قبلی برسه که انگار 1000% بالا رفته !!!
-
ali
#شپلی تحول بنیادین یعنی این!! مطمان باشید شپلی به جایگاه اصلیش در اقتصاد کشور برمیگرده… برندش احیا میشه.. دم برادران شعاعی گرم… هم تولید کشور رو رونفق میدن و هم سود میکنن
-
رسانه مراقب بیمه
🔴چراغ سبز سازمان بورس به افزایش سرمایه «اسیا»؛ گام نخست با سود انباشته برداشته شد ▫️مراقب بیمه : سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 14 درصدی شرکت بیمه اسیا از محل سود انباشته از مبلغ 3500 میلیارد تومان به مبلغ 4000 میلیارد تومان به منظور اصلاح ساختار مالی، افزایش سوداوری و بازدهی از طریق افزایش قبولی ریسک و افزایش ظرفیت مجاز و سهم نگهداری را صادر کرد. 🔺این شرکت همچنین بیان داشت: مجمع عمومی فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 40,000,000,000,000 ریال به مبلغ 🔺189,750,431,932,634 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت و اختیار عملی نمودن ان را به مدّت 1 سال به هییت مدیره تفویض نماید تا هییت مدیره شرکت پس از اخذ مجوز از سازمان و بیمه مرکزی ج.ا.ا نسبت به عملی نمودن ان اقدام نماید. 🔺لازم به ذکر است اجرایی نمودن مراحل بعدی افزایش سرمایه منوط به کمتر نشدن قیمت تیوریک سهم نسبت به ارزش اسمی ان بعد از فرایند افزایش سرمایه است. 🔗بیشتر بخوانید : moraghebbime.com/news-content/7793 #بیمه ✅ @moraghebbime
-
ایران آباد@
#نوری بهرحال امروز نوری صف خرید خواهد شد ،و صف اروند هم جمع میشه
-
مهدی عظیمی، نگاهی بر الگوهایکلاسیک
حسیر / سهام تایم هفتگی مقاومت های مهمی رو شکسته این سهم رو بررسی کنید ✅
-
شبندر #غیررسمی شنیده ها حاکی از بازگشت فرمول قیمت خوراک و محصولات شرکت های پالایشی براساس قیمت جهانی است. از اسفند ماه، قیمت براساس قیمت روز بازارهای جهانی متوقف شده بود. نرخ های بهمن مبنا بودند. بورس 24
-
رفقا پکویر خریدم در کف قیمتی رشد میکنه؟؟?
-
DR
اهرم اقای امتیازی نظرتون راجع به ضهرم های برج 5چی هست؟خودم 5035 و 5034 واچ دارم انشاالله اگر بازار خوب بود ورود بدیم
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس دوباره تکرار میکنم هرچند از لحاظ بنیاد و مدیریت ضعف داره ولی چارت راه خودش را خواهد رفت هر چند در بالاترین نقطه دو سوم خارج شدم ولی به شدت حرکات سهم تحت نظره ، از لحاظ چارت نسبت به هم گروهی ها عجیب عقبه
-
Mohamadkalantary klantary
ثاخت دور نیست که تا پایان سال هر سهم به دویست تومان برسه و شاید هم دویست پنجاه سهامداری با صبوری یکی هستن