ثاخت دور نیست که تا پایان سال هر سهم به دویست تومان برسه و شاید هم دویست پنجاه سهامداری با صبوری یکی هستن
-
Ali
شبندر داره حقوقیش میفروشه بیشتر ، مراقب باشید دل خوش نکنید به صف خریدش.
-
Sara 🐞
شتران کی دوباره راه میده بخرم
-
ثتوسا 200 هزار تا فروختم صف فروش میخرم😂
-
هوشمند
#شستا پتانسیل صعودی بازار ، اجازه پولبک کامل به سقف شکسته شده تاریخی در محل فلش روی نمودار را نداد
-
ثشاهد فقط صف فروش نشه ک میرتش زیر900/
-
کچاد تو 110 هزار مثبت شاخص این منفیه. بعد پایین نوشته نمیدونید چقدر خوبه. عالیه خوبم رد کرده
-
ثمسکن بازار معمولا بیشترین پاداش را به کسانی می دهد که در اوج ترس منطقی می مانند، نه به کسانی که در اوج هیجان وارد می شوند بسیاری از سودها در روزهای منفی ساخته می شوند، اما در روزهای مثبت به چشم می ایند
-
فملی چه تاریخی میره مجمع
-
ثشرق خواستم بخرم اما دو برابر ارزش در حال معامله هست سود سازیش خوبه اما تا 1200 حتما پایین میره البته روی 16700 هم یه فرصت خروج میده
-
فارما کیان حمایت از دست رفت