#شپلی تحول بنیادین یعنی این!! مطمان باشید شپلی به جایگاه اصلیش در اقتصاد کشور برمیگرده… برندش احیا میشه.. دم برادران شعاعی گرم… هم تولید کشور رو رونفق میدن و هم سود میکنن
-
قاسم هاشمی
ثشاهد حالا میبینیم چکار میکنه، دیروز گفتم اگه جرات داربد فردا برید صف فروش
-
ح م م ح
بکاب بکاب خریدن امروز🤣
-
فزر از منفی 3 به مثبت 3
-
بورس۲۴ | Bourse24
#فملی پس از تحمل سه روز متوالی فشار فروشنده ها امروز بالاتر از 2,200 تومان پرتقاضاست و چند قدم مانده تا به صف خرید بنشیند. قبل از اصلاح اخیر فملی تا 2,360 تومان صعود کرده بود. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
سمایه این چه وضعیه ؟ همه مثبت خوردن و باز سرمایه منفی !
-
ورنا ورنا منتظر صف افتاذه سازیه تا بعدش صف شه خودش
-
رضا بزرگی
پالایش امین از کجا میگی معاملات دیروز باطل شد - لطفا تصورات ذهنی خودمون رو به عنوان خبر اطلاع رسانی نکنیم - تا کشف قیمت فعلا بسته است - همه سهام ها روز بعد بازگشایی حراج و سپس کشف قیمت و بازگشایی مجدد دارند . ارادت
-
فزر هزار بار می گم باز هم می گم طلا و نقره رنج هست چه سهم باشد چه فیزیکی چه صندوق باشد بازی شان تمام شده تا نیمه دوم سال ودر خوشبیانه ترین حالت 60 روز 30 مرداد و اگر مذاکرات پیش رود رنج است و اگر مداکرات پیش نرود صعود مقصد بعدی فزر 11700 تارگت بعدی 8500
-
مهدی ابراهیمی
فملی اصلا فاز این 800 نفری که تو صف فروش هستند را درک نمیکنم
-
Alijan99
#سبجنو ارزنده ترین سهم سیمانی سبجنو هست بدلیل اینکه دوتا خط تولید داره و داره با مارکت 9 همت معامله میشه در صورتیکه سهام سیمانی دیگه که دو خط تولید دارن مانند سصوفی یا ساروم مارکت 20 همتی دارن P,e 6 بماند به یادگار