جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
DR | ehsan13802000
۰۸:۲۳:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

اهرم اقای امتیازی نظرتون راجع به ضهرم های برج 5چی هست؟خودم 5035 و 5034 واچ دارم انشاالله اگر بازار خوب بود ورود بدیم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار