اهرم اقای امتیازی نظرتون راجع به ضهرم های برج 5چی هست؟خودم 5035 و 5034 واچ دارم انشاالله اگر بازار خوب بود ورود بدیم
-
جواد
#کرمان به خاطر همین پیامهای منفی در مورد کرمان هست که سهامدارها ترسیده شدن. سهم به قیمت سال 99 رو چرا می فروشید اخه؟ من که درک نمیکنم!! حقوقی هم قربونش برم نشسته و فقط نگاه میکنه! علت افت سهم به خاطر حقوقی ضعیفش هست. نمیدونه کی بخره کی بفروشه یا اینکه به فکر نوسان گیری خودش هست!
-
خوش بین
#ثفارس 3 سال پیش ثفارس 3150 خریدم همش گفتن صبر کنید صبر کنید بلند مدتی هست الانم بعد از این همه صبر پولم از نصفم کمتر شده این پول وام ازدواج بود خدا ازتون نگذره.
-
مهناز صادقی
#وگردش زمانی که در این کانال اعلام شد قیمت تابلو سهام شرکت 40 تومان بود و امروز 129تومن و #صف_خرید میباشد. 200 درصد سود خالص #خداوند_به_همه_برکت_دهد 💚 31 خرداد 1405 ارتباط با من، خانم صادقی👇🏻 @Mahnazsadeghi1_admin
-
سهامدار بلند مدت غنیلی
#شاخص_بورس غنیلی بخرید قفل صف خرید کنید ببریدش تا عرش بالا،با این سهم میشه رشد فراتر از تورم و بازار گرفت
-
فرزاد
#شلرد یکی از بچه ها دو هزار تومن گذاشته بود اون نمودار خوب بود منطقی بود اینطور خریدار داشته باشه راحت میرسیم به اون عدد
-
hasankiaeifar
قطع به یقین برای یک عده سوال هست که چرا #غشهداب دارای تقاضای خیلی سنگین هست چارت تکنیکال نماد در موقعیت خیلی جذابی قرار داره اهداف قیمتی در تصویر مشخص هستند
-
👑 امپراتور بورس 👑 .B. E
#ونیرو حقوقی ونیرو امروز که حقیقی ها دارن صف فروشو ور می دارن ببنید داره ابشاری میاد!!!!! فعلا 50 میلیون ناقابل!!!!
-
شستا رسانه
تداوم رکورد تولید سیمان بهبهان برای سومین سال متوالی 🔹مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان بهبهان وابسته به شستا برگزار شد. 🔹شرکت سیمان بهبهان موفق به ثبت رکوردهای جدید تولید برای سومین سال متوالی و همچنین حفظ تداوم روند تولید شد. www.ssic.ir/b/32325/ @shastamedia
-
استاد چلوکباب خورده بازار
#شلیا دکتر صالحی فقط سهامدار شلیا رو به جایگاه واقعی میرسونه
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#شستا بروزرسانی گذر از محدوده اول همراه با ورود پول هوشمند درجه 1 تا هدف اول می ره نگهداری 1 تیر 1405