غناب وقتی میره پایین جوری پایانی رو پر می کنه که به کف قبلی برسه که انگار 1000% بالا رفته !!!
-
سپید تحلیل
شروع پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری در نماد #مسگون به اطلاع می رساند؛ پیرو اطلاعیه های قبلی این شرکت، تعداد 1،000،000،000 واحد از واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری بخشی گستره فیروزه در صنعت فلزات اساسی در نماد معاملاتی (#مسگون) از امروز سه شنبه مورخ 1405/04/02 لغایت روز یکشنبه مورخ 1405/04/07 به مدت 3 روز کاری با ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری 10،000 ریال، مورد پذیره نویسی قرار می گیرد. در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است: 1) نوع صندوق: صندوق سرمایه گذاری بخشی (در سهام) 2) نحوه تسویه و پایاپای معاملات:2T+ ؛ 3) نحوه پذیره نویسی: پذیره نویسی به قیمت ثابت (معادل ارزش مبنا) 4) تعداد واحدهای سرمایه گذاری قابل انتشار: 1،000،000،000 واحد. 5)حداکثر تعداد واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل پذیره نویسی: 1،000،000،000 واحد. 6) بازارگردان: صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فیروزه پویا 7) سفارشات خرید می بایست مضربی از 1 واحد باشد. لازم به ذکر است درخصوص تعداد واحد قابل خریداری توسط هرکد معاملاتی حقیقی و حقوقی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. همچنین معاملات ثانویه واحدهای مذکور پس از پذیره نویسی، در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران صورت می پذیرد. ⚠️ توجه: اطلاعیه ساعت 09:31 دقیقه منتشر شده، معمولاََ پس از 45 دقیقه پذیره نویسی اغاز میشه. @Sepid_Tahlil
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
📣 توقف نمادها در پایان معاملات امروز 👈نمادهای معاملاتی زیر در پایان بازار امروز جهت برگزاری مجامع متوقف می شوند: 🔴 #خشرق: برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده (اصلاح اساسنامه) 🔴 #سیسکو: برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده 🔴 #انرژی، #قرن، #دلر: برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه (تصویب صورت های مالی) ------------------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند @mobinsb #خشرق #سیسکو #انرژی #قرن #دلر #توقف_نماد
-
مها
#وسدید عجب کد ب کدی زد
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
📣خبر خوب برای سهامداران اوره سازان دولت چین کف قیمت 430 دلار برای صادرات #اوره تعیین کرده است. همچنین صادرات به هندوستان را ممنوع کرده است. این خبر قیمت اوره خلیج فارس را بالا خواهد برد. شرکت های اوره ساز که با ظرفیت نزدیک به کامل در حال فعالیت هستند، با رشد خوبی در سود مواجه می شوند. #شلرد #خراسان #شپدیس #شیراز #کرماشا @bourse24ir
-
آنلاین پلاس
#ولبهمن #سامان #حاسا ✅ 3 نماد که دیروز صف فروش سیگنال شد الان هر 3 صف خرید میباشد وقتی میگیم فرصت هارو از دست ندین یعنی این ❤️@signal_plus_1
-
Salar
ونیرو حقوقی ونیرو و ثمسکن. دشمن اصلی این دوسهم و سهامدارانش هستن. هر بالایی رو عرضه سنگین میکنن و ناظر هم جوابگو نیست. متاسفانه
-
حسین باباپور
ثشرق توکه فروختی از فردا صف خریده
-
همیشه در سود
فقط سکرد بخرید دامی بزرگ برای اکثریت سهام پهن شده است فقط سکرد در سبد سهام خواهیم داشت تقسیم سود دیماه بالای 300 تومان خواهد بود
-
ایمان استراتژیست
ارزش مسکن بله صف خودرو هم ریخت وبملتم داره میریزه یا حداقل صف خاصی نیس موج هم قابل معامله هس اهرم قفل صف زمانی که روند قوی باشه موج رو صف قوی میبندن چه روند نزولی صف فروش چه روند صعودی وقتی قابل معامله هس یعنی خیلی دنبال صعود شارپ نباش
-
Ali
وسینا تو این بازار هم حقوقی چرا می فروشه و رنج منفی می کشه ؟؟؟!!!! قابل توجه ناظر بازار