#وبملت کسی اطلاع داره مجمع بانک ملت کی برگذار میشه؟
-
گلدا تحلیل در خواستی کچاد = میانگین متحرک 20 روزه نزولی مبنا باید 20 روزه باشه ابزار درست براش 20 روزه است .. فلت کیجو 231 کف باند بولینگر هم 230 خیلی نقطه جالب و حساسیه قیمت الان مکدی صعودی ولی ملاک خوبی نیست الان برای چارتش نظرم = اگه 230 از دست نده تا 274 مقاومتی نداره ولی از دست بده تا 216 و 201 میتونه بره بنبر این حددضرر 228-229 بهش عمل کنین کچاد سود ساز
-
رضا فرج
ثبهساز خرید ثبهساز یعنی خرید دلار 50تومنی…
-
خاهن بورس میگه باید مدارک بفرسته .اخ شرکتی که همشون فرار کردن .شرکت نیمه تعطیل .هیچکس تو شرکت نیست .چجوری مدارک بفرسته .خود بورس باید این نماد باز کنه .وقتی مدارکی وجود نداره و نمیتونه شرکت مدارک بفرست .اگه میتونست مدارک توی این یکسال میفرست
-
سلمان خان
شپنا 📌تنها چیزی که توی ایران بشدت مفت هست و قیمتاش نسبت به تورم مال 10 سال 15 سال قبل هست سهام بورس ایران هست،، 📌مطمین باشید اگه این توافق پایه هاش محکم بشه حداقل رشدهایی 10 برابری خواهیم داشت الان باید پولهای مازاد را در سهمهای خوب همچون شپنا فملی ونفت و ذوب و… سهام خرید و تا اخر سال سودهای تپل را استخراج کنیم توی این مدت اصلا دوره نوسان گرفتن نیست ❌❌❌
-
یزدان ابراهیمی
#ولغدر //
-
احسان احسانی
شجم درود دوستان فرد اگر مجدد صف فروش باشه میخوام 400- 500 میلیون بخرم… از سود سهم چه خبر ؟؟ کی واریز میشه ؟؟
-
Dark1363 فرامرزی
شاوان خوب گزارش اومد که 80 درصد رشد داشته نسبت به زمان مشابه. بابا یه اطلاع رسانی کنید شرکت تو چه وضعیتی هست. سالمه ؟؟؟ دیگه انقدر ابهام نداره سهم. یا تولید داری یا نداری ؟ فروش داری یا نداری ؟ ظلم پایدار نمیمونه…
-
ثشاهد یه دفعه می بینید سهام پرواز کرد حالا از ما گفتن
-
کاف
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. 💎 تخفیف ویژه معاملات و خدمات اعتباری اختصاصی در کارگزاری فیروزه اسیا: https://in.firouzeh.com/kargozari https://in.firouzeh.com/kargozari 🔙👨💻واحد پذیرش و پشتیبانی کارگزاری فیروزه اسیا: 🔜 +982152461000 💎@firouzeh https://t.me/firouzeh/13146
-
فرزاد
#شلرد یادم میای مجید رو 700،800 تومن میگفتی نخرید 1300 رفته بود لردگان جواد اوجیhttps://www.ibena.ir/fa/news/148696/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AA%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA و خاندوزی یجور با نرخ سوخت و خوراک تثبیت دلار فرزینی سر پتروشیمیا بریدن که جاش موند الان همتی و مدنی زاده ترکیب دادن با سود بانکی 35 درصد ببنیم میخان کل بازار چیکار کنن اوراق الان 40درصد رسیده بانک بشه 35 درصد اوراق هم میره 50 درصد توافق هم که شده تثبیت دلار ،سود 50 درصد بدون ریسک :) پی بر ای چند میدی به بازار مجید ؟؟؟