شاوان خوب گزارش اومد که 80 درصد رشد داشته نسبت به زمان مشابه. بابا یه اطلاع رسانی کنید شرکت تو چه وضعیتی هست. سالمه ؟؟؟ دیگه انقدر ابهام نداره سهم. یا تولید داری یا نداری ؟ فروش داری یا نداری ؟ ظلم پایدار نمیمونه…
-
علی
#وگردش سلام شب بخیر دوستان نظرتون در مورد این ناحیه چیه؟ تایم فریم ماهیانه
-
مهدیه افراشته
#شپلی دوستان هنوز بروز رسانی کامل نشده سهامداران درصدی اما فقط این یک حقیقی رو ببینید تا متوجه بشین قیمت سهم کجاها باید بره
-
کانیجیا
#اروند فردا هیچی، بت خبر میدم بامزه
-
Maedeh120
متاسفانه وبوعلی گزارش سه ماهه اخرش خوب نبود و امروز صف فروش بست .
-
Reza Kh
ثشاهد اغاز شمارش معکوس پرواز ثشاهد خانم ها و اقایان کمربند ها رو ببندید .
-
یوسف جهاندیده
فن افزار 🌏بعضی وقتا ادما الماسی تو دست دارن، بعد چشمشون به یه گردو می افته… خم میشن تا گردو رو بردارن، یهو الماسه می افته رو شیب زمین، قِل میخوره و تو عمق چاهی فرو میره… میدونی چی می مونه…؟ یه ادم دهن باز… یه گردوی پوک… و یه دنیا حسرت… 👈مواظب الماسهای زندگیمون باشیم، شاید به دلیل اینکه صاحبش هستیم و بودنش برامون عادی شده ارزشش رو از یاد بردیم ..✔️
-
Mahmoud Heidari
فزر حقوقی این سهم مدتهاست خریدار عمده سهم بوده اونم در مبالغی حدود 2 همت !!! در حالیکه بهتر از هرکس میداند این سرمایه عظیم را کجا به گردش در اورد !!!
-
stock & options
قیمت بر خالص ارزش روز دارایی ها| P/NAV | 📆 1405/04/01 •️نماد P/NAV 1⃣- وصنعت 62% 2⃣- والماس 64% 3⃣- وصنعت 64% 4⃣- وطوبی 95% NAVSTOCK
-
شاهین
#وبملت / باسلام دوستان لیدر بازار نسبت به سهامهای دیگر هیچ ریسکی ندارد یعنی نه ترس از افزایش نرخ خوراک پتروشیمش و نه از قطع گاز واب وبرق دارد. واقعا بی رقیب است. وبا رفع سوییفت سودش دوبرابر حواهد شد. مخلص کلام طلای ناب است. موفق وپرسود باشید.
-
شاهین
#وبملت / باسلام دوستان لیدر بازار نسبت به سهامهای دیگر هیچ ریسکی ندارد یعنی نه ترس از افزایش نرخ خوراک پتروشیمش و نه از قطع گاز واب وبرق دارد. واقعا بی رقیب است. وبا رفع سوییفت سودش دوبرابر حواهد شد. مخلص کلام طلای ناب است. موفق وپرسود باشید.