جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احسان احسانی | ehsantenniscoch77
۲۱:۴۱:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شجم درود دوستان فرد اگر مجدد صف فروش باشه میخوام 400- 500 میلیون بخرم… از سود سهم چه خبر ؟؟ کی واریز میشه ؟؟

لیست اخبار