شجم درود دوستان فرد اگر مجدد صف فروش باشه میخوام 400- 500 میلیون بخرم… از سود سهم چه خبر ؟؟ کی واریز میشه ؟؟
-
💠 سامان تحلیل 💠
بیشترین ارزش معاملات اپشن در تاریخ 1 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
غالبر یه زمانی غالبر از 800 بردن 9تومن همون گروه غنوشو نگه داشتن 6سال بین 600تا 1700 نوسان میداد با کاهش شناوری غنوش و افزایش شناوری غالبر انگار این سری تمرکز گروه مشترکشون رو غنوشه
-
وفردا دوست عزیز که گفتی از 60 تومن شده 180 بهتره بری قیمت بیمه های دیگه رو هم ببینی هیچ بیمه ای زیر 200تومن نیست
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#خگستر ✅خگستر اینده نزدیک رشد انفجاری الگوی کاپ یا فنجان همراه اهداف 📌@robbinstreders
-
dnd
#شپدیس فردا اخر وقت بازار پر عرضه خواهد بود.خاکسپاری هفته اینده را فراموش نکنید
-
Arn
#وبملت از نظر تحلیلی سهامی پی بیمه ای زیر 5 داره برای خرید مناسبه چه برسه به اینکه زیر 2 باشه
-
dnd
#اروند فردا اخر وقت بازار پر عرضه خواهد بود.خاکسپاری هفته اینده را فراموش نکنید
-
بکاب افزایش دامنه نوسان از هفته سوم تیر ماه بر اساس اخبار موثق😉
-
Xinvest
چرخش صنایع؛ پول هوشمند کجا رفت؟ صنعت #مهندسی با 73.39% خالص خرید حقیقی در کانون توجه قرار گرفت. در مقابل، #حفاری با منفی 77% و #زغال سنگ با منفی 72.73% بی اقبال شدند. #وبملت 21 میلیارد و #خودرو 15 میلیارد سهم دادوستد شد. بازار دیگر توده ای رفتار نمی کند. سناریوی بعدی کدام صنعت خواهد بود؟ 🔷#Xinvest
-
علی
#شپلی شپلی. مساوی. با. طلا. چطور قیمت طلا. در 7 تا 8 سال. 100. برابر. شد. امروز نوبت. بورس. و. سهام. تولیدی. است. شپلی. به مانند. طلا. می درخشد. و…با قدرت. از 3. و 5. هزار. تومان. عبور می کند