جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jafarkhani0098
۲۱:۴۳:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خاهن بورس میگه باید مدارک بفرسته .اخ شرکتی که همشون فرار کردن .شرکت نیمه تعطیل .هیچکس تو شرکت نیست .چجوری مدارک بفرسته .خود بورس باید این نماد باز کنه .وقتی مدارکی وجود نداره و نمیتونه شرکت مدارک بفرست .اگه میتونست مدارک توی این یکسال میفرست

لیست اخبار