جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرزاد | farzadhunter
۲۱:۴۰:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شلرد یادم میای مجید رو 700،800 تومن میگفتی نخرید 1300 رفته بود لردگان جواد اوجیhttps://www.ibena.ir/fa/news/148696/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AA%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA و خاندوزی یجور با نرخ سوخت و خوراک تثبیت دلار فرزینی سر پتروشیمیا بریدن که جاش موند الان همتی و مدنی زاده ترکیب دادن با سود بانکی 35 درصد ببنیم میخان کل بازار چیکار کنن اوراق الان 40درصد رسیده بانک بشه 35 درصد اوراق هم میره 50 درصد توافق هم که شده تثبیت دلار ،سود 50 درصد بدون ریسک :) پی بر ای چند میدی به بازار مجید ؟؟؟

لیست اخبار